با حضور استاندار آذربایجان‌غربی:  بازیکنان نود ارومیه به تمرین بازگشتند

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و حمایت مقام عالی استان، بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم دسته اولی نود ارومیه در آستانه دیدار حساس با ملوان انزلی دوباره به تمرین بازگشتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، تمرینات تیم نود ارومیه بعد از ۲ روز توقف دوباره از سر گرفته شد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در تمرین تیم فوتبال نود ارومیه پیش از دیدار با تیم فوتبال بندرانزلی با اشاره به اینکه، علیرغم خصوصی بودن تیم نود، همه مسئولین و دستگاه‌های مربوطه موظف هستند تا از این تیم حمایت کنند و ما نیز از این تیم حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تیم نود تا به این لحظه نتایج خوبی گرفته و بی‌شک این روند را ادامه و در جام حذفی نیز درصورت شکست تراکتوری‌ها، پاداشی ویژه برای این تیم در نظر خواهیم گرفت ضمن اینکه بسیاری استان‌ها آرزوی داشتن تیمی این چنین در دسته اول هستند.
استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بزودی خبری خوش برای تیم نود خواهیم‌داد و تلاش می‌کنیم این خبر خوش بتواند بسیاری از مشکلات مالی این تیم را حل کند.
شهریاری اظهار کرد: تلاش‌ها برای افتتاح ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهیدباکری و برگزاری دیدار نود ارومیه و تراکتور تبریز از جام حذفی در این ورزشگاه است تا اتفاقی خوبی برای مردم این استان و شهر ارومیه رخ بدهد.

یحیی بهاری مدیرعامل مستعفی نود ارومیه که با حضور استاندار، دوباره کار خود را از سر گرفت نیز خاطر نشان کرد: از همه مسئولین انتظار حمایت داریم و اگر این حمایت‌ها باشد، صعود به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =