باشگاه استقلال اجازه نداد متن دادگاه CAS افشا شود!

خبرورزشی نوشت: مدیران استقلال (براساس اعلام دادگاه CAS) اجازه انتشار متن حکم صادره درباره سوپرجام را ندادند و چون یکی از طرفین دعوا زیر بار نرفت، انتشار آن عملاً منتفی شد.

دادگاه بین‌المللی عالی ورزش (CAS) چند روز قبل سرانجام به شکایت مطروحه توسط باشگاه استقلال پیرامون حکم صادره توسط فدراسیون فوتبال مبنی بر برنده شدن پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ پاسخ داد و با وارد ندانستن این شکوائیه، حکم صادر شده توسط مرجع ایرانی را تأیید کرد. به این ترتیب استقلال نتوانست رأی قهرمانی پرسپولیس را عوض کند و علاوه بر آن حالا باید حدود یک میلیارد تومان نیز بابت موارد مختلف غرامت بدهد که خودش دردسری مضاعف تلقی می‌شود. البته در همین خصوص دیروز عصر دادگاه CAS افشاگری بی‌سابقه‌ای پیرامون ماجرای شکایت استقلال و صدور حکم انجام داد.
افشاگری نکنید
براساس اعلام یکی از مسئولان دادگاه CAS، این نهاد می‌خواست طبق رویه مرسوم، تصویر رأی صادره به همراه تمام جزئیات را روی سایت CAS بگذارد، اما این کار نیازمند کسب مجوز از هر دو طرف درگیر بود. به همین خاطر با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تماس گرفته شد تا نظرشان در این رابطه پرسیده شود، ولی مدیران استقلال (براساس اعلام دادگاه فوق) اجازه انتشار متن حکم صادره را ندادند و چون یکی از طرفین دعوا زیر بار نرفت، انتشار آن عملاً منتفی شد! به هر حال مواردی بوده که حتماً مدیران استقلال تمایلی به افشای آن ندارند. البته بعضی سایت‌ها مدعی شده‌اند که پرسپولیسی‌ها نیز تمایلی برای انتشار متن حکم نداشته‌اند!

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    49 2
    پرسپولیسیس ها چرا نباید تمایلی به انتشار حکم داشته باشند؟ این استقلالی ها هستند که تمایلی به انتشار حکم دارند
    • پرسپولیسی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      28 2
      احتمالا در حکم آمده که ضرر و زیان باشگاه پرسپولیس بخاطر این سوپر جام از طرف باشگاه استقلال پرداخت بشه ،ولی باشگاه استقال تصمیم به پرداخت این خسارت رو نداره ،کلا مسئولان باشگاه استقلال همیشه دیر میفهمه که چه خبره.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    18 3
    بنده خداها دیگه ترکیه هم نمیتونن در برن واقعا ائم دلش میسوزه
  • حمید شایسته پور IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    15 19
    مدیران استقلال به این دلیل تمایل نداشتند که مافیای فساد اونا با وزیر ورزش و پرسپولیسی بودن اونا با توجه به اظهار نظراشون کاملا مشخص میشد؛ وگرنه حتی خود پرسپولیسی ها هم می دونن که رای دادگاه باید آبروی سازمان لیگ رو می برد.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
      17 7
      سخنی نغز و کلامی سرشار از منطق. پرسپولیس حتی بر دادگاه عالی بین المللی ورزش هم احاطه دارد
  • حمید شایسته پور IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    13 16
    مدیران استقلال به این دلیل تمایل نداشتند که مافیای فساد اونا با وزیر ورزش و پرسپولیسی بودن اونا با توجه به اظهار نظراشون کاملا مشخص میشد؛ وگرنه حتی خود پرسپولیسی ها هم می دونن که رای دادگاه باید آبروی سازمان لیگ رو می برد.