مشارکت بانک تجارت در احداث مدرسه پشته ماژین دره شهر ایلام

دبستان دوکلاسه "امید تجارت" روستای پشته ماژین از توابع استان ایلام با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و مقامات محلی افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، احمدی معاون مدیرعامل درامورفن آوری و اطلاعات این بانک در آیین افتتاح مدرسه پشته ماژین دره شهر ایلام که با حضور مقامات محلی برگزار شد،گفت: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در سراسر کشور و با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته تاکنون در ساخت 42مدرسه مشارکت داشته واحداث 5مدرسه دیگر نیز در دستور کار قرار داردو از این حیث یکی از بهترین عملکردها را در بین بانک های کشور داشته است .

مشاور مدیرعامل با اشاره به اینکه بزودی با حضور مدیرعامل بانک تجارت چند باب مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افتتاح می شود، افزود: ساخت مدرسه همانند کاشت درختی است که درسالهای آینده از سایه و ثمره آن استفاده کنند و استعدادهای این منطقه در صورت توجه بیشتر مسئولین می توانند فردایی روشن را رقم بزنند.

رحیمی مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام در این مراسم با تقدیر از مشارکت بانک در کمک به مردم منطقه و ساخت این مدرسه یاد آور شد: سرعت عمل بالای بانک تجارت به مناطق زلزله زده در اعطای تسهیلات زبانزد مردم این خطه است.

دبستان دو کلاسه پشته ماژین دره شهر مساحت 462 متر مربع مساحت و 108 متر زیر بنا دارد.

افتتاح دو دبستان شهدای بانک تجارت در روستای «واپگ» در شهرستان سرباز و مدرسه «امید تجارت» در روستای «عگل بچای» شهرستان رامشیر از آخرین اقدامات بانک تجارت در راستای ساخت فضای آموزشی در مناطق کمتربرخوردار بوده که در مهرماه سال جاری انجام شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310181

برچسب‌ها