اضافه شدن قابلیت درخواست تپ‌سی به نقشه و مسیریاب بلد

نقشه و مسیریاب بلد در راستای توسعه خدمات بومی و قابلیت‌های خود برای اقشار مختلف، امکان استفاده از سرویس تاکسی اینترنتی تپ‌سی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، بلد با گستردگی اطلاعات بر روی نقشه و جزئیات نمایش دقیق و با بیش از ۲.۵ میلیون کاربر توانسته است نیازهای بسیاری از جمله جست و جو را برطرف کند و مسیریابی با تخمین دقیق زمان را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

قابلیت درخواست تپ‌سی از روی نقشه بلد نیز به دلیل استفاده متداول کاربران امکان پذیر شده است. این اولین بار است که امکان همکاری بین یک نقشه و تاکسی اینترنتی  بومی فراهم شده است. حسین حجازی مدیر توسعه تجاری بلد در راستای این همکاری گفت: «هدف از اضافه کردن این قابلیت بر روی بلد، پوشش کامل نیازهای کاربران بلد است. در کنار استفاده از خودرو شخصی و مسیریابی حمل و نقل عمومی، کاربران بلد می‌توانند نسبت به استفاده از سرویس تپ‌سی در بلد اقدام کنند.»

بلد

نمونه‌های خارجی این قابلیت پیش از این بین گوگل مپ و اوبر و لیفت مشاهده شده بود، اما دسترسی آن در ایران، برای اولین بار توسط نقشه و مسیریاب بلد فراهم شده است. 

پیش از این بلد با رونمایی از سرویس حمل و نقل عمومی خود، قابلیت مسیریابی ترکیبی با استفاده از اتوبوس و مترو و تاکسی را برای شهروندان تهرانی فراهم کرده بود. با اضافه شدن امکان درخواست تپ‌سی در نقشه بلد، انتظار آن می‌رود که قدم‌های بعدی بلد نیز همچنان در راستای کمک به شهروندان در مسیریابی و سهولت فرآیند عبور و مرور در شهر باشد.

۶۴۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =