نزدیک به ۶۰۰ هزار زائر از مرزهای غربی وارد کشور شدند

ایرنا نوشت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه، بالغ بر ۵۹۷ هزار نفر زائر از مرزهای ۴ گانه وارد، و بالغ بر ۱۱۹هزار نفر نیز از مرزها خارج شدند.

 اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور در زمینه تردد زائران جابه‌جا شده در مرزهای چهارگانه  غرب کشور حاکی است از مجموع زائران وارد شده به کشور، ۱۳۵ هزار و ۳۵۹ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزها وارد شده و از مجموع زائران خارج شده از مرزها  ۴۵ هزار و ۵۲۴ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

بر این اساس تعداد زائران ورودی به کشور همچنان از روند افزایشی برخوردار است و از ۲۸۷ هزار و ۹۵۵ نفر در روز چهارشنبه به ۳۰۹ هزار و ۵۶۷ نفر در روز پنج‌شنبه افزایش یافته است.  

براساس اطلاعات دریافتی از تردد زائران جابه‌جا شده در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، در روزهای یادشده مرز مهران با تعداد ۳۴۲ هزار و ۲۳۶ زائر ورودی و ۵۳ هزار و ۴۸ نفر زائر خروجی از مرز، رتبه نخست تعداد زائران جابه‌جا شده را به خود اختصاص داده است، پس از آن مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.  

 باتوجه به افزایش تعداد زائران وارد شده به مرزهای غرب کشور، با تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بالغ بر ۱۲ هزار دستگاه ناوگان اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

۲۲۳۲۲۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =