آخرین خبر از ترافیک محورهای مرزی غرب ایران

ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک پرحجم در مسیرهای رفت و برگشت منتهی به پایانه‌ها مرزی غرب کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در استان البرز آزادراه تهران-کرج (محدوده های گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس) و آزادراه کرج - قزوین (از پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری و محدوده مهرشهر) نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی شمال کشور از جمله مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس (محدوده‌های میدان امیر کبیرتا کیلومتر ۸) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. همچنین ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی استان کرمانشاه نیز توضیح داد: ترافیک محور اسلام آباد غرب-کرمانشاه (محدوده‌های چهارزبر و ماهیدشت) نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و محورهای اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب - قصرشیرین و بالعکس عادی و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی استان ایلام نیز تصریح کرد: ترافیک محور پایانه مرزی مهران به شهر مهران - مقطعی نیمه سنگین و  محور مهران - ایلام (محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، تونل راه کربلا، گلان، سه راهی ماربره، مهدی آباد) نیز نیمه سنگین و پرحجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک محور ایلام - سرابله (محدوده های تونل آزادی، سه راهی کارزان) نیز نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین ترافیک در محور سرابله -کرمانشاه (محدوده‌های زنجیره سفلی، تازه آباد) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه به ترافیک مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان در محور شلمچه - خرمشهر (محدوده یادمان شهدای شلمچه) در استان خوزستان  اشاره کرد و گفت: در محورهای چذابه - بستان - حمیدیه ترافیک پرحجم و روان و در محور اهواز - شوش (محدوده شیخ عیسی) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان مشاهده می‌شود.

همچنین ترافیک در محور اندیمشک - خرم آباد (محدوده هفت تپه) نیز نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =