۱ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
دلیل اخراج دشتی از استقلال چه بود؟

ورزش سه نوشت: سرمربی استقلال در واکنش به حرکت هافبک معترض این تیم او را از حضور در تمرینات منع کرد و دراختیار باشگاه قرار داد.

علی دشتی که نخستین سال حضورش در استقلال را سپری می‌کند، طی ماه‌های اخیر بیشتر از آنکه از نظر بازی کردن و مسائل فنی مورد توجه قرار بگیرد و با درخشش خود برای آبی‌ها موثر ظاهر شود، درگیر مسائل حاشیه‌ای شده و بارها تذکر سرمربی ایتالیایی را مقابل حرکات‌اش دیده است.

در حالی که در گذشته اخباری مبنی بر درگیری دشتی در تمرینات استقلال با بازیکنانی همچون فرشید اسماعیلی و میلیچ عنوان شده و اخطار آندره‌آ استراماچونی را به همراه داشته، اما امروز این سرمربی تصمیم قطعی خود را درباره دشتی گرفت.

باشگاه استقلال ظهر امروز در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، علی دشتی به دلیل بی‌انضباطی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت و با نظر استراماچونی این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفت.»

علی دشتی در حالی با تصمیم استراماچونی اخراج و از حضور در تمرینات منع شده که از ابتدای فصل تاکنون فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده و ۴ بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود.

اما دلیل اخراج دشتی از استقلال چه بود؟ این بازیکن بخاطر اینکه مبلغ پیش پرداخت خود را به صورت کامل دریافت نکرده، روز گذشته بدون هماهنگی با مسؤولان باشگاه، در تمرین آبی‌ها شرکت نکرده و امروز هم با وجود حضور در محل تمرین استقلال، در تمرین شرکت نکرده و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین دیگر بازیکنان بوده است.

در حالی که عدم پرداخت پیش قرارداد برای چند بازیکن دیگر استقلال نیز اتفاق افتاده، اما دشتی چنین تصمیمی گرفته و استراماچونی نیز که در گذشته چندین بار به خاطر رفتارهای او اخطار داده بود، این بار تصمیم گرفت برای جلوگیری از برهم خوردن نظم تیمی دشتی را دراختیار باشگاه قرار دهد.

استراماچونی در شرایطی چنین تصمیمی گرفته که تیم او از نظر فنی با یک برد در لیگ برتر و دو پیروزی پیاپی در جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا کرده و این سرمربی ایتالیایی قصد دارد با ایجاد نظم و انضباط بیشتر، شاگردان خود را در شرایط روحی خوبی راهی ادامه بازی‌های لیگ برتر کند.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =