اهدای ۲۲۲۰ قلم نوشت افزار به دانش آموزان مستعد نیازمند

همــزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مــدارس، به همت شرکت تدبــیر ملت تعداد ۲۲۲۰ قلم نوشت افزار تهیه و به طور مجزا به بنیاد کودک و دانش آموزان نیازمند استان لرستان اهدا شد.

با شروع سال تحصیلی جدید، شرکت تدبیر ملت پیرو ســـنت نیکوکاری خود، بسته‌های اهدایی نوشت افزار را به بنیاد کودک که موسسه خیریه غیردولتی، غیرانتفاعی و مردم نهاد است و آرمان خود را دستیابی به این هدف قرارداده است که «هیچ دانش آموز با استعداد ایرانی نباید به دلیل فقر، از تحصیل و تلاش باز بماند» و همچنین به دانش آموزان استان لرستان، روستای دره شهر اهدا کرد.

جواد اسدی مدیرعامل نیز در پیامی سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

پیام ایشان به شرح ذیل است:

«قسم به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم کرد.

فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای همه مردم ایران نویدبخش فردایی بهتر است.

دانش آموزان امروز، امید آینده کشور هستند که می‌توانند با تحصیل مناسب، در آینده اداره امور کشور را به دست گیرند. شرکت تدبیر ملت نیز ضمن پایبندی به مسئولیت اجتماعی خویش و ایفای نقش انسانی و اجتماعی خود، تلاش می‌کند تا کودکان سرزمین عزیز ایران را در ساختن آینده‌ای با چشم اندازهای روشن یاری کند.

امید است که فرزندان مستعد ایران زمین با تکیه بر ظرفیت‌های فکری و معنوی خود، در راه توسعه و تعالی میهن گام‌های موثری بردارند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312487