امیررضا قربانی پور : آرزویم پوشیدن پیراهن پرسپولیس است

امیررضا قربانی پور متولد ۱۳۸۰ خرم اباد و فارغ التحصیل رشته الکتروتکنیک میباشد در سومین سال حضور رسمی در ورزش و در تیم فوتبال پاسارگاد خرم آباد بازیکنی پر امید و آینده دار نشان داده است وی در مسابقاتی که به میدان رفته است و در خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی داشته و برای تیمش بازیکنی موثر و مفید بوده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  امیررضا قربانی برای تیم های پایه و امید این تیم بازی میکند و از توانایی خارق العاده ایی برخوردار است وی یکی از ارکان دفاعی تیمش است بطوری که تیم فوتبال پاسارگاد دربازی هایی که انجام داده است از بهترین خط دفاعی مستحکمی و خط حمله ایی کوبنده ایی برخوردار است.

وی  به خبرنگار خبرآنلاین می گوید: اگر موفقیتی برای تیم به دست می آید تمامی بازیکنان در آن سهم به سزایی دارند من با تشویق های دایی و عمویم به فوتبال روی آورده ام البته قبلا در رشته کشتی فعلالیت کرده ام و همیشه جز نفرات اول بوده ام کلا در خانواده ایی ورزشی بزرگ شدم بطوری که تمامی پسر عمو هایم در رشته فوتبال هستند و هرکدامشان در یک تیم و در شهر خودمان بازی میکنیم که این باعث شده که انگیزه های زیادی داشته باشم البته کری خوانی هم در خانواده داریم.

الگوی من در ایران سید جلال حسینی است

امیررضا قربانی در ادامه گفت: الگوی من در ایران سید جلال حسینی و در خارج جردی آلبا هستند و من میتوانم با الگو از این دو موفق تر باشم از مسئولان استان  میخواهم که امکانات بیشتری در امر ورزش در اختیار ما بگذارند و مارا دلسرد و تنها نگذارند.

این بازیکن نوجوان و آینده دار فوتبال لرستان شیرین ترین خاطرهی ورزشی خود را در اولین سال حضورش سعود با تیم امید پاسارگاد خرم اباد به لیگ امید های کشور و تلخ خاطره ورزشی اش بازماندن و سعود نکردن ان به دور نهایی مسابقات اعلام کرد که در آن بازی با نادوری و مدیریت ضعیف ناظر بازی مسابقه اخرمان برگذار نشد و همین باعث شد از سعود باز بمانیم.

وی در از تمامی فعالان رسانه ایی که در امر خبرنگاری و عکاسی فعالیت میکنند تشکر کرده و بیان کرد: اگر رسانه ها نباشند ما هیچ وقت دیده نمیشویم.

آرزویم پوشیدن پیراهن پرسپولیس است

قربانی  در  از احسان ترابی و امین پارسا که از نظر اخلاقی و فنی از ایشان خیلی چیز ها اموخته ام و سرپرست زحمت کش تیممان اقای درویشی تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد :در تیم پاسارگاد روز های موفقی داشته باشم  و به آرزویم که پوشیدن پیراهن  تیم پرسپولیس است برسم

 امیررضا قربانی در پایان گفت: از خانواده ام تشکر کنم بخصوص مادرم که همیشه و در همه حال از من حمایت میکند و امیدوارم فوتبال لرستان در کشور به جایگاه خود دست یابد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =