مخالفت ناتالی پورتمن با نظر جنجالی اسکورسیزی و فوردکاپولا

ناتالی پورتمن برخلاف مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فوردکاپولا، محصولات مارول را سینما می‌داند و باور دارد که باید انواع سینما را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارتین اسکورسیزی چند وقت پیش علیه فیلم‌های ابرقهرمانی مارول موضع گرفت و آن‌ها از دایره سینما بیرون گذاشت. اسکورسیزی پس از آن اظهارنظر با انتقاداتی روبه‌رو شد اما در گفتگویی دیگر باز بر موضعش ایستاد و آثار مارول را در نهایت چیزی شبیه «شهربازی» دانست. 

مخالفان اسکورسیزی در دنیای سینما چهره‌هایی مثل جاس ویدون و جیمز گان بودند. اما در عین حال چهره‌ سرشناسی مثل فرانسیس فوردکاپولا موافق اسکورسیزی بود و از او هم جلوتر رفت و فیلم‌های مارول را «نفرت‌انگیز» توصیف کرد. 

حالا ناتالی پورتمن هم به این ماجرا وارد شده است. او در این باره گفت: «همه انواع سینما قابل‌قبول هستند. برای خلق هنر فقط یک راه وجود ندارد.»

بازیگر «قوی سیاه» درباره محبوبیت فیلم‌های مارول گفت: «فیلم‌های مارول چون واقعا سرگرم‌کننده‌اند، هواداران زیادی دارند. مردم پس از کار دنبال سرگرمی‌ هستند تا از سختی‌های دنیای واقعی فاصله بگیرند.»

منبع: هالیوودریپورتر / ۲۰ اکتبر

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IT ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    8 39
    خوب اینم سحر قریشی آمریکاس
    • ایرانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      45 0
      هرچند که منم هم نظر با اسکورسیزی هستم ولی ناتالی پرتمن یک بازیگر فوق العاده است و از لئون تا قوی سیاه نقش های بینظری بازی کرده با سحر منقلب مقایسه نکن
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      37 0
      ناتالی پورتمن به درستی به جنبه سرگرمی کنندگی فیلم های قهرمانی اشاره کرده اما به نظر من فیلم های قهرمانی به درد الان دیدن می خورند و تنها و تنها برای سرگرمی در همین لحظه خوب هستند و بعد از چند سال مسخره و بی معنا به نظر می رسند.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      19 0
      دوست عزیز ... به نظرم کسی که برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده ...حق داره در مورد یک موضوع مرتبط با حرفه اش هست بطور محترمانه اظهار نظر کنه. چیزی که اونا دارن و ما نداریم شعور چگونه شنیدن هست.