کنایه شناگر مطرح ایران به نقشش در گران شدن سکه!

یکی از بحث‌هایی که همواره در ورزش داغ است، به ماجرای پاداش‌های ملی‌پوشان در رشته‌های مختلف بازمی‌‎گردد. در واقع برای اکثر ورزشکاران پاداش عمده درآمدشان از زندگی حرفه‌ای است. این مسئله در ورزشی مثل شنا هم صدق می‎کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گرانی سکه و دلار هر چند به نفع بعضی ورزشکاران بود ولی به ضرر بعضی از آنها هم تمام شد. مثلا مهدی انصاری یکی از این ورزشکاران است. شناگر مطرح تیم ملی که سریعتر شناگر ایران هم به حساب می آید، در این باره روایت جالبی در برنامه سلام صبح بخیر تعریف کرد: «در رقابت های کشورهای اسلامی من یک برنز انفرادی و دو برنز تیمی کسب کردم و بنا بر تغیین وزارتخانه من باید 16 سکه می گرفتم. طلا 20 سکه، نقره 12 و برنز 8 سکه بود و این در سایت هم درج شده بود بعد زدند زیرش و گفتند ما گفتیم 20، 10، 5. به هر حال قرار شد 16 سکه به من بدهند اما گفتند سکه گران شدده و نمی توانیم و طوری گفتند که انگار من سکه را گران کرده ام! دست من که نیست. گفتند به تومان مبلغی را می دهیم که 16 سکه 80 میلیون می شد اما سرانجام به من 10 میلیون دادند!»

قره حسنلو هم گفت: «به من 4 میلیون دادند. دیگر حساب نکردم قرار بود چقدر بدهند و 4 میلیون دادند چون فکر نمی کردم پاداش را بدهند.»

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =