۴ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
قیمت انواع دستگاه جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود، در این مطلب فهرست و لیست قیمت دستگاه جوجه کشی را ارائه داده‌ایم و تفاوت‌های هر دستگاه با سایر انواع آن را شرح داده‌ایم. جوجه کشی یکی از صنایع ضروری و سودآور کشور است که در آن دستگاه‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است پیش از خرید این وسایل تفاوت‌های آن‌ها را بررسی کرده و به همین منظور جزئیات هر دستگاه، ظرفیت، سایز، برند و سایر موارد اهمیت میابد. ویژگی‌های دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت با دستگاه‌های گران‌قیمت‌تر متفاوت است و بهتر است هر شرکت یا فرد با توجه به نیازها و سطح کسب‌وکار خود دستگاه جوجه کشی را انتخاب کند که سود حاصل از نظر اقتصادی توجیه داشته باشد. بلدرچین دماوند انواع مختلف و متنوعی از دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد که باعث رونق کسب و صنعت پرورش پرندگان و بهره‌مندی سرمایه‌گذاران این حوزه از درآمد و سود جوجه کشی گشته است. استفاده از دستگاه‌های بهینه و اقتصادی با کیفیت بالا راهی مطمئن برای افزایش سود و تولید با کیفیت است که نه تنها از ضرر سرمایه‌گذار جلوگیری می‌کند بلکه بهترین کالا را برای مصرف‌کننده نیز به ارمغان می‌آورد.

خریداران دستگاه جوجه کشی با سؤالات مختلفی روبه‌رو هستند، اینکه چطور می‌توان از کیفیت قطعات اطمینان حاصل کرد؟ گارانتی هر دستگاه تا چه زمانی و به چه میزانی مفید و کاربردی است؟ بهترین برند دستگاه جوجه کشی کدام است و دستگاه کدام شرکت کاربرد آسان‌تری دارد؟ منظور از سایز دستگاه چیست و کدام سایز سودآوری بالاتری دارد؟ در این مطلب به این سؤالات پاسخ می‌دهیم.

جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه‌های جوجه کشی به سه نوع اصلی دستگاه جوجه کشی خانگی، دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی و دستگاه جوجه کشی صنعتی تقسیم می‌شوند. دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک‌ترین سایز از انواع این دستگاه‌ها است که برای مصارف در سطح خرد استفاده شده و ظرفیت پایین‌تری به نسبت سایر موارد دارد. قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی به نسبت سایر دستگاه‌ها پایین‌تر است ولی اگر نسبت قیمت به ظرفیت را ملاک قرار دهیم در دستگاه‌های صنعتی که ظرفیت بالاتری دارند قیمت تمام شده هر ظرفیت کمتر خواهد بود؛ به عبارت دیگر با وجود آنکه قیمت کل دستگاه جوجه کشی خانگی پایین‌تر از سایر دستگاه‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی است ولی برای کسب‌وکارهای بزرگ که نیاز به ظرفیت بالاتری دارند خرید دستگاه‌های صنعتی از نظر اقتصادی توجیه‌پذیرتر است. برای مثال ظرفیت یک نوع از دستگاه خانگی 84 است. قیمت این دستگاه جوجه کشی خانگی 1 میلیون و ششصد هزار تومان بوده و در واقع هر ظرفیت آن حدود 19 هزار تومان محاسبه‌شده است. این در حالی است که یک دستگاه جوجه کشی صنعتی با ظرفیت 420 و قیمت سه میلیون و 200 هزار تومان اگرچه قیمت بالاتری دارد ولی هر ظرفیت آن تنها 7600 تومان است؛ بنابراین قیمت هر ظرفیت در دستگاه کوچک‌تر 2 و نیم برابر (5/2 برابر) قیمت هر ظرفیت در دستگاه بزرگ‌تر است.

 لیست قیمت دستگاه جوجه کشی

دستگاه‌های جوجه کشی انواع مختلفی دارد و قیمت هر کدام از آن‌ها با توجه به قطعات به کار رفته در دستگاه و کیفیت و نوع قطعات محاسبه می‌شود. عوامل مختلف دیگری از جمله گارانتی، شرکت سازنده (برند) دستگاه و سایز دستگاه نیز در قیمت نهایی و تمام شده دستگاه‌ها تأثیرگذار است. لازم به ذکر است که در صورت خرید یک دستگاه از بلدرچین دماوند علاوه بر بهره‌مندی از اشانتیون‌های شرکت در خریدهای بعدی خود از تخفیف‌های بالا نیز برخوردار خواهید شد. در اینجا لیست قیمت دستگاه جوجه کشی ارائه می‌شود:

دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

قیمت دستگاه‌های جوجه کشی وابسته به عوامل مختلفی است همان‌طور که گفته شد کیفیت قطعات نقش مهمی در قیمت نهایی دستگاه دارد ولی همیشه نمی‌توان از روی قیمت یک دستگاه جوجه کشی به کیفیت مناسب قطعات آن نیز پی برد. لازم است قطعات مورد استفاده در هر دستگاه مناسب آن دستگاه باشد. سایز دستگاه نیز می‌توان نقش مهمی در تعیین قیمت بازی کند، هر چه ظرفیت یک دستگاه کمتر باشد قیمت آن دستگاه نیز کمتر است و این موضوع تنها به میزان استفاده از قطعات مرتبط بوده و دلیلی بر بی‌کیفیت بودن دستگاه نیست. دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت می‌تواند دستگاهی کارا بوده و به دلیل تولید انبوه و تجربه گسترده در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی با قیمت کمتر عرضه گردد بنابراین مهم‌ترین عامل برای خریدی مطمئن قیمت دستگاه نیست بلکه خرید از برندی است که در بازار خوش‌نام بوده و سال‌ها در صنعت موردنظر شما تجربه و تخصص دارد. بلدرچین دماوند تلاش کرده است در طی سال‌ها تولید دستگاه جوجه کشی بهترین کیفیت را با کمترین قیمت ممکن عرضه کرده و با اولویت قرار دادن کیفیت بالای قطعات کارکرد صحیح دستگاه‌های خود را ضمانت کند.

 

درآمد و سود جوجه کشی

یکی از صنایع مهم در صنعت غذایی کشور صنعت پرورش پرندگان است. مرغ از اصلی‌ترین مواد غذایی سبد خرید ایرانیان و بخش مهمی از پروتئین مصرفی خانوارهای ایرانی است. درآمد جوجه کشی به دلیل استفاده گسترده از محصول نهایی قابل‌توجه است و افراد بسیاری را به سمت این کسب‌وکار سوق می‌دهد. با توجه به تمامی عوامل و موانع به وجود آمده بر سر راه سودآوری این صنعت ولی همچنان یکی از سودآورترین صنایع که در سطوح مختلف از کوچک تا کلان مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد صنعت مرغداری و جوجه کشی است.

نتیجه‌گیری

قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی برای راه‌اندازی کسب‌وکاری در این زمینه و یا ارتقا سطح کسب‌وکار از نظر اقتصادی توجیه داشته و درآمد و سود جوجه کشی در کوتاه‌مدت هزینه‌های انجام شده برای خرید دستگاه و امکانات را جبران می‌کند. در این مطلب لیست قیمت دستگاه جوجه کشی به روز بلدرچین دماوند ارائه شده است که با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه‌ها قیمتی مناسب بوده و در واقع دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت محسوب می‌شود. بلدرچین دماوند کسب‌وکاری پر رونق برای هر ایرانی آرزو می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =