ماسک لایه بردار ضد جوش هربکس مناسب برای رفع جوش و التهاب پوست

وجود جوش و التهاب یکی از مشکلات پوست است و ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس به علت دارابودن عصاره های گیاهی که دارای خاصیت آنتی باکتریالی بالا هستند، محصولی بسیار مناسب برای رفع جوش و التهاب پوست می باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در کنار ترکیبات آنتی باکتریالی در این محصول نیز باعث جلوگیری از ایجاد لک و جای جوش (اسکار) بر روی پوست می شود.

در این محصول لایه برداری پوست به صورت فیزیکی انجام می ‌شود، در این نوع از لایه برداری با برداشتن سلول‌های مرده ، پوست را جدا می‌کنند، در واقع نوعی لایه بردار است که به پاک‌سازی پوست و جدا شدن سلول‌های مرده کمک می‌کند.

 لایه برداری با ماسک های لایه بردار هربکس یکی از روش‌های ارزان برای پیلینگ صورت در خانه است و علاوه بر سهولت مصرف این ماسک، عوارض جانبی روش های دستگاهی مانند لیزر و ... را ندارد.

مواد موثره موجود در ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس

مواد موثره موجود در ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس عبارتند از: چای سبز، مرزه ، مریم گلی، دارچین ، کالاندولا،مورد ،عسل و گلیسرین .

با وجود چنین ترکیباتی ،ماسک لایه بردار ضد جوش هربکس یک محصول موثر برای رفع جوش های سرسیاه و سلول های مرده پوست و جلوگیری از تشکیل مجدد آکنه می باشد.

کنترل چربی پوست، شفافیت، لطافت و نرمی پوست نیز با استفاده مناسب از ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس ، به دست می آید.

ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس یک محصول بسیار مناسب

ماسک لایه بردار ضدجوش هربکس یک محصول بسیار مناسب برای پوست های چرب و آکنه‌ای نیز می باشد.

روش مصرف: ابتدا پوست صورت را با لوسیون شستشوی صورت هربکس شستشو داده سپس به مقدار مناسب از ماسک، بجز زیر چشم به صورت بمالید و بعد از 20 دقیقه به صورت یک لایه از روی پوست صورت برمی دارید.

استفاده از این محصول نیاز به آبکشی ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =