امسال خودروسازان با کاندیداهای زیاد و برای اولین بار در انتخابات اتاق حضور دارند. آنها برای آوردن رای بحث‌های جالبی نیز پیش کشیده‌اند.

این گروه معتقدند صنایع خودروسازی مخصوصا اینک که دولت سهام خود را در آنها واگذار کرده و بزودی 20 درصد باقیمانده را نیز خواهد فروخت می تواند به معنی ورود صنایع پیچیده و دانش محورتری به پارلمان بخش خصوصی باشد. آنها با زیرکی وضعیت فعلی اتاق را یادآوری می‌کنند که در سال‌های گذشته بیشتر تحت تاثیر صنایع ساده‌ای همچون معدنی‌ها بوده و جای خالی صنایع با تکنولوژی بالاتر و پیچیده‌تر خالیست. بحث دیگر مولد بودن و داشتن همکاران زیاد در صنایع دیگر است. خودروسازان معتقدند اگر رشد بهتری داشته باشند همکاران آنها همچون فولاد و پلاستیک نیز آینده بهتری خواهند داشت. آنها از افزایش کیفیت سوخت و یا کارخانه ورق خودرو چهار محال بختیاری صحبت می‌کنند و افزایش تکنولوژی در صنایع دیگر را به خود ارتباط می‌دهند.

جذاب‌ترین بخش از تبلیغاتشان نیز بحث غیر صنفی آنهاست. کاندیداهای خودرویی با این تبلیغ که حضور و رشد خودروسازان به معنی رشد صنایع بازرگانی‏، مالی، خدماتی و مهندسی است که شامل صنایع بالادستی و پایین دستی می‌شود، قصد دارند فراتر از صنف خود رای جمع کنند. باید دید آنها در اولین حضور تا چه اندازه موفق خواهند شد.

/32

کد خبر 131397

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین