۳ نفر
۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
باران در کشور ادامه خواهد داشت؟

میزان نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی، شرایط جوی کشور طی روزهای آینده تشریح کرد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: امروز با ادامه سامانه بارشی روی کشور سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز برخی نقاط استان‌های مثل غرب و جنوب غرب بارش باران گاهی رعدو برق و وزش شدید بادهای موقتی را دارند.

وی با بیان اینکه در استان‌های شمال غرب و شمال شرق و شرق بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: از فردا تا دوشنبه نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و بخش‌ها شمالی از خلیج فارس بارش خواهند داشت.

گودرزی با تاکید بر اینکه در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: شدت بارش برای امروز تا روز دوشنبه در استان‌های زاگرس مرکزی و نواحی مرکزی کشور بیشتر خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آب گرفتگی شهری، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مه آلود و لغزنده شدن جاده‌های کوهستانی هشدارهای سازمان هواشناسی به مردم است.

وی ادامه داد:از فردا در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز ۳ تا ۵ درجه کاهش دما خواهیم داشت و سه شنبه این سامانه بارشی تضعیف می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۴ روز آینده در دامنه‌های البرز و زاگرس بارش می‌تواند به شکل برف باشد، تصریح کرد: برای تهران امروز رگبار پراکنده همراه با تداوم بارش باران پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه از فردا شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز ۳ تا ۵ درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود، گفت: در دامنه های البرز و زاگرس در برخی مناطق بارش به شکل برف در برخی ساعات تا دوشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهران نیز از فردا ۳ درجه خنک‌تر خواهد شد، افزود: شهرکرد با دمای ۴ درجه خنک‌ترین و بندرعباس با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =