رییس هیات گزینش سازمان بهزیستی لرستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور دبیر هیات عالی گزینش بهزیستی کشور،رییس هیات گزینش سازمان بهزیستی لرستان منصوب و معرفی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این مراسم دبیر هیات عالی گزینش بهزیستی کشور در سخنانی گفت: نیاز است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش بکار گیریم.

دکتر موسوی چلک در مراسم تودیع و معارفه مسئول گزینش بهزیستی لرستان گفت : گزینش خوب مامنی است برای کسانی که قرار بوده پروسه گزینش را طی کنند و  گزینش و حراست خوب کسانی هستند که با بدنه کارکنان و مدیران آشنا باشند.

هیچ شکایتی از گزینش دریافت نکردیم


دبیرهیات عالی گزینش بهزیستی کشور گفت: طی چند سال اخیر هیچ شکایتی از گزینش دریافت نکردیم.
موسوی چلک افزود: باید در مورد انجام کارها در بهزیستی قبل از هر اقدامی به حوزه‌های تخصصی سازمان مشورت کنیم، به عنوان مثال اگر بناست مهد کودکی راه‌اندازی شود باید نظر حوزه تخصصی را جویا شویم چرا که معتقدیم گزینش نه تنها مانع توسعه خدمات نمی‌شود بلکه کمک می‌کند یک اتفاقات خوب در این راستا رخ دهد.
وی با بیان اینکه در راستای وظایف قانونی کار می‌کنیم، بیان کرد: ظرفی ت‌سازی در بهزیستی استان سبب می‌شود پرونده پشت نوبت نداشته باشیم.

باید آسیب‌شناسی در سازمان صورت گیرد


دبیر هیات عالی گزینش بهزیستی کشور اظهار کرد: باید آسیب‌شناسی در سازمان صورت گیرد چنانچه جایی با ابهامات و مشکلاتی برخورد کردید اطلاع دهید و از تجربه افراد سازمان استفاده کنید.
موسوی چلک گفت: نیاز است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به‌کار گیریم؛ گزینش را جزیره نبینید چرا که بخشی از حوزه اداری سازمان است.
عبداله زاده مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش بهزیستی کشور نیز در این جلسه گفت: استفاده از فرصت‌ها برای خدمت به جامعه هدف ضرورت دارد سازمان ما مددکاری است و کسی که در آن مشغول کار می‌شود جزیی از ماست، گزینش چشم و گوش سازمان بوده که کار آن پیشگیری است.

از فرصت‌ها برای خدمت به جامعه هدف استفاده شود


عبدالله‌زاده عنوان کرد: اگر به کار به عنوان یک مسئولیت نگاه کنیم می‌پذیریم و انجام می‌دهیم. از فرصت‌ها برای خدمت به جامعه هدف استفاده شود.
در ادامه این جلسه فاطمه زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان نیز گفت: جامعه ما بیش از پیش نیازمند خدمات موثر دستگاه‌های حمایتی نظیر بهزیستی است.
در این مراسم از زحمات مراد خدایی مسئول سابق گزینش بهزیستی لرستان تقدیر و اسفتدیار پولادوند به عنوان مسئول جدید گزینش بهزیستی لرستان معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =