۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
مجموعه طنز «خبر» برای کودکان

ایبنا نوشت: مجموعه هفت جلدی طنز «خبر» به قلم حسن حسینی و تصویرگری رودابه خائف، با محوریت طنز از سوی انتشارات محراب قلم برای کودکان راهی بازار کتاب شد.

حسن حسینی، درباره مجموعه هفت جلدی طنز «خبر» توضیح داد: ساختار مجموعه به گونه‌ای است که همه گروه‌های سنی می‌توانند از آن لذت ببرند.

این نویسنده افزود: این شکل خیال‌پردازی، اگر چه داستان و شعر نیست اما شاعرانه و داستانی است. آنچه که در ذهن خواننده می‌ماند شخصیت یا شخصیت‌هایی هستند که در معرض اتفاقی قرار گرفته‌اند و بسیاری از خیال پردازی‌ها در ذهن خواننده ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: همه‌ خبرهای این مجموعه‌ هفت جلدی می‌توانند دستمایه‌ شعر یا داستانی باشند و باعث می‌شوند بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به اطراف خود داشته باشند. دنیا پر از خبر است و قرار نیست همیشه بچه‌ها را در معرض رسانه‌هایی قرار دهیم که همیشه خبرهای بد را منتشر می‌کنند. کودکان امروز نیاز به جست‌وجوگری دارند و باید دنیای رنگی آن‌ها را رنگی‌تر کرد.

خبرهای این مجموعه طنز به معنای انتقاد نیستند، اما طنز آن‌ها لبخند را بر لبان خوانندگان می‌آفریند و ذهن آن‌ها را درگیر ظرافت‌های این طرز نگاه به دنیا می‌کند.

شخصیت‌های متنوع این مجموعه می‌تواند تخیل مخاطب را برانگیزد و حس پرسشگری را در او تقویت کند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =