پیشنهاد کاربران خبرآنلاین به روحانی؛ نظر مسعود فراستی را درباره دروغ‌پردازان بپرسید /پدرخوانده تندروها را معرفی کنید

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده بود؛ «پیشنهاد شما به دولت برای مقابله با حملات تندروها و دروغ پردازان چیست؟»

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، هجمه ها علیه دولت نیز شدت گرفته است و اتاق فکر برخی جریانات و چهره های سیاسی تلاش دارند از گذار حمله و دروغ پردازی علیه دولت تلاش سبد رأیی برای خود فراهم سازند. 

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسیده است«پیشنهاد شما به دولت برای مقابله با حملات تندروها و دروغ پردازان چیست؟»

پدرخوانده‌ی تندروها توسط دولت معرفی شود

در همین رابطه برخی کاربران خبرآنلاین پیشنهاد مقابله به مثل دولت در برابر تندروها را داده بودند.  فاضل برای خبرآنلاین نوشت: پیشنهاد ما به دولت همان مقابله با حملات تندروها و دروغ پردازان است چون آنها خواب نیستند بلکه خودشان را به خواب زده اند. 

کاربر دیگری هم که نام خود را منتشر نکرده بود، نوشت: استفاده از روش خود آنها برای مقابله. راه چاره دیگه ای برامون نذاشتن و دست از کارهای ناصواب برنمی دارن. ما هم علیه اونها شایعه سازی می کنیم.

ابراهیم اما نظر دیگری داشت. او با طرح پیشنهاد مناظره بین رئیس جمهور و حسین شریعتمداری نوشت: کافیه آقای روحانی اعلام کنه حاضر به مناظره با اقای حسین شریعتمداری در تلویزیون از طریق پخش زنده میباشد تا از طریق تنویر عمومی حساب کار دست مردم بیاد.

کاربر دیگری از آرزوی خود برای خبرآنلاین نوشت: این که من میگم پیشنهاد نیست فقط یه آرزو هست. مثلا دولت هم یه شبکه مستقل در صدا و سیما داشت که مدیریتش با خودش بود!!!!!!!

کاربر دیگری که نامش را منتشر نکرده بود، نوشت: پدرخوانده تندروها توسط دولت معرفی شود. 

باید نظر مسعود فراستی را پرسید

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین، نظرات دیگری نیز داشتند. یکی از شکایت دولت به قوه قضاییه نوشت و دیگری از سکوت در برابر تندروها. در همین راستا، کاربر ناشناسی با اشاره به نقد سازنده نوشت: اگر کسی انتقاد کنه که سازنده است  خوبه، اما اگر دروغ بگن که باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد و وظیفه قوه قضائیه هست. در هر حالت دولت باید از حواشی دوری کنه و فقط روی انجام رسالت خودش تمرکز کند.

مهدی هم نوشت: باید نظر مسعود فراستی را پرسید.

مینا کاربر دیگری بود که نوشت: تندروها رو باید بایکوت کرد و بس. فردی هم در پاسخ به او نوشت: اونا با بایکوت از رو نمیرن...فعلا دور دور آن‌هاست. 

شما می‌توانید نظرات کاربران خبرآنلاین را اینجا بخوانید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =