تاکید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بر رعایت اصول فنی و کارشناسی پروژه ها

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان بر رعایت اصول فنی و کارشناسی در اجرای پروژه های سیل استان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سمانه حسن پور در این رابطه در جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری لرستان گفت: در خصوص روند اجرای پروژه های سیل ، واحد فنی سازمان با ادارات متولی مکاتباتی انجام دادند و خواستار وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها در این نامه شدیم .

وی افزود: مدیران ادارات مربوطه لطف کنند در پاسخ نامه تصریح نمایند تا در خصوص وضعیت مالی و پیشرفت طرحهای در دست اجرا به جمع بندی رسیده و وضعیت کلی طرحها را شناسایی نماییم تا بتوانیم در همین راستا برنامه ریزی مدونی اعمال کنیم.

گلایه از روند اجرای پروژه های سیل

خانم حسن پور با اشاره با بازدیدها و نظارت های کارشناسان از روند پروژه های سیل با ابراز گلایه عنوان ساخت: در هفته گذشته همکاران فنی ما بصورت موردی از چند پروژه بازدید کردند متاسفانه طبق گزارشی که به ما دادند از وضعیت کیفیت اجرا ناراضی بودند که ظاهراً بخاطر سرعت در اجرا کیفیت را قربانی می کنند که این موضوع اصلاً قابل چشم پوشی نخواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان خطاب به مدیران تاکید کرد: کارشناسان بازدید های میدانی از پروژه ها را خواهند داشت نکاتی که نیاز به تذکر یا یادآوری باشد هم در سر پروژه و بصورت مکتوب حضور مدیران ارسال می شود و انتظار می رود مدیران مربوطه حداکثر توجه به رفع ایرادات را داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =