۲ نفر
۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
عراق-ایران بدون تاخیر و تغییر در بصره

رییس فدراسیون فوتبال عراق رسما اعلام کرد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور و ایران بدون تغییر در زمان و مکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بالا گرفتن موج اعتراضات مردمی در کشور عراق این احتمال را مطرح کرد که ممکن است بازی تیم های ملی فوتبال عراق و ایران که قرار است روز 23 آبان در شهر بصره و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شود،لغو گردد و به زمان یا مکان دیگری موکول شود.با این حال رییس فدراسیون فوتبال عراق این مورد را رد کرد.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره این موضوع گفت: اعضای AFC درباره وضعیت امنیتی عراق سوالات زیادی از من کردند چون می‌خواستند بدانند که بازی ما با ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 بدون مشکل برگزار می‌شود. تمام ترس‌های آن ها را با بیان واقعیت و وضع موجود در شهر بصره از بین بردم. به آنها توضیح دادم که اعتراضات به شکل مسالمت آمیز در حال برگزاری است و این اتفاقات مثل اعتراضاتی است که اخیرا در هنگ کنگ برگزار شد.

او همچنین درباره برگزاری بازی با ایران نیز گفت: بازی ما با ایران تا الان مقرر شد در زمان مشخص خود یعنی 23 آبان بدون تغییر در زمان یا مکان آن برگزار شود. مخصوصا اینکه آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این جلسه حضور داشت درباره تاخیر یا جابه جایی بازی صحبتی نکرد و اعتراضی نداشت.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =