دوره توانمند سازی تولید کنندگان صنایع دستی در  بروجرد برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری لرستان از برگزاری دوره دو روزه توانمند سازی تولید کنندگان و هنرمندان صنایع دستی هم استانی در شهرستان بروجرد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید امین قاسمی در این باره گفت : این دوره آموزشی با هدف آشنایی صنعتگران با مبحث تولید، افزایش کیفیت، اصول و مبانی مالکیت معنوی و ثبت آثار، اصول و مبانی استاندارد سازی و شناسایی جامعه هدف برای فروش و عرضه محصولات صنایع دستی برگزار شد .

وی گفت : دوره آموزشی توانمند سازی تولید کنندگان صنایع دستی به همت معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی استان و با دعوت از دکتر عباس رحیمی از اساتید به نام کشور در روزهای اول و دوم آبان ماه جاری در محل دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد دایر گردید  .

حضور ۱۰۳ نفر از هنرمندان در دوره آموزشی

مدیر کل میراث فرهنگی در پایان بیان داشت : این اداره کل در راستای اجرای اهداف سازمانی خود و در جهت حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران حوزه صنایع دستی و با استفاده از اعتبارات طرح تملک دارائی های سرمایه ای اداره کل، هزینه برگزاری این دوره را تأمین کرد .

 همچنین لازم به ذکر است در طی دو روز برگزاری این دوره آموزشی جمعاً تعداد ۱۰۳ نفر از هنرمندان هم استانی دوره آموزشی مذکور را با موفقیت سپری نموده اند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =