توییت سخنگوی دولت در واکنش به کشته شدن ابوبکر البغدادی

سخنگوی دولت در توییتر نوشت:‏ایران در خط مقدم ⁧مبارزه با تروریسم⁩ و جزو پیشتازان مقابله با داعش و مدافع رویکرد دیپلماتیک و ایدئولوژیک با داعشیسم قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین علی ربیعی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

هلاکت بغدادی پایان نماد تروریسم تزریقی-تخریبی است؛تزریق تفکر مرگ به بطن جوامع بشری و تخریب تصویر اسلام در افکار عمومی جهان. اما همانطور که با مرگ بن‌لادن ریشه ترور نخشکید،مرگ بغدادی نیز پایان داعشیسم نخواهد بود.

‏نه مرگ بن لادن، نه ⁧#مرگ_بغدادی⁩ ، پایان مبارزه با تروریسم داعشی نیست که تنها پایان یک فصل آن است. مرگ یک نماد است. اما هنوز نمو و نمود دارد. نمو با سیاستهای آمریکایی، پترودلارهای منطقه‌ای و نمود با تفکر تکفیری. باید این سه منبع خشکانده شود یعنی خشک کردن باتلاق‌های تروریسم‌پرور.

‏ایران در خط مقدم ⁧#مبارزه_با_تروریسم⁩ با طرح جهان عاری از خشونت و مبارزه با افراط گرایی در عرصه بین‌المللی و مساعدت‌های مستشاری در صحنه نبرد منطقه‌ای جزو پیشتازان مقابله با داعش و مدافع رویکرد دیپلماتیک و ایدئولوژیک با داعشیسم قرار دارد.

آمریکا تلاش میکند گفتمان تمدن را به انحصار خود در آورد و لشکرکشی‌ها و تحریم‌های ظالمانه را به مثابه بخشی از نبرد با تروریسم بازنمایی کند. در صورتی که تروریسم در خاورمیانه و شمال افریقا زاییده سیاست‌های اطلاعاتی _نظامی، نفت‌خواری و حمایت از  استبداد است.

٢٧٢١٩

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =