رونالدو بهترین گل دوران ورزشی خود را انتخاب کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس بهترین گل دوران ورزشی خود را انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو در طول دوران درخشان حرفه‌ی خود بارها موفق به گلزنی شده و چندی قبل به رکورد خیره کننده 700 گل نیز دست یافت. حالا این ستاره 34 ساله در گفت و گو با نشریه فرانس فوتبال، در مورد دلایل در اوج ماندن خود صحبت کرده و فرهنگ سخت کوشی و تلاش را عامل درخشش در این سن و سال توصیف کرده است.

کریستیانو رونالدو گفت: "برای ماندن در بین بهترین های فوتبال جهان، من باید باهوش عمل کنم. هدف من این است که حتی وقتی سنم بالاتر رفت نیز از نظر بدنی جوان بمانم و وقتی دوران حرفه ای خود را تمام کردم، دیگر از همه چیز جدا شده و قطع ارتباط خواهم کرد. در سن 19 الی 20 سالگی متوجه شدم که در فوتبال همه چیز مربوط به اعداد، عناوین، رکوردها و گلزنی است.

هدف من جوان ماندن است، بازیکنی هم سن و سال من نام ببرید که در تیمی در سطح یوونتوس بازی می کند. برای پیشرفت اول از همه شما به استعداد احتیاج دارید، در غیر این صورت دستاورد زیادی نخواهید داشت. بدون فرهنگ سخت کوشی، من به نقطه ای که امروز در آن حضور دارم، نمی‌رسیدم.

به ثمر رساندن هفتصد گل در دوران حرفه ایم؟ این یک رقم چشمگیر است که باعث افتخار بیشتر من است. معدود بازیکنانی به چنین رکوردی رسیده اند.

گل مورد علاقه من؟ اگر از من بخواهید انتخاب کنم، من گل خودم به یوونتوس را خیلی دوست دارم."

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =