تسلیت ۸ مرجع تقلید برای درگذشت تاریخ‌نگار لبنانی و مراسم گرامیداشتی در قم

رهبر انقلاب و حضرات آیات سیستانی، وحید خراسانی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، مظاهری و سبحانی، درگذشت علامه سیدجعفر مرتضی‌عاملی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، مراجع تقلید، آقایان وحید خراسانی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، مظاهری، سبحانی و همچنین آیت الله سیستانی از نجف، طی پیام های تسلیت برای درگذشت علامه سیدجعفر مرتضی‌عاملی، با خانواده، فرزندان و شاگران آن مرحوم همدردی کردند.
مراجع محترم در پیام های خود، تلاش های آن مورخ و مولف برای خدمت به تاریخ و سیرۀ نورانی اهل‌بیت(ع) و ارائه پاسخ صحیح برای شبهات تاریخ اسلام و مذهب شیعه را مورد تاکید قرار دادند.

آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب نیز در پیام تسلیت خود تاکید کردند:« این عالم بزرگوار با تألیفات وزین و پر حجم و محققانه‌ی خود در تاریخ صدر اسلام که از نگارشی شیوا و قلمی قدرتمند برخوردار است، خدمت بزرگی به دنیای اسلام تقدیم کرده و نیاز فرهنگی مهمّی را برآورده ساخته است.»

همچنین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره آن اندیشمند و سیره‌نویس لبنانی، مراسم بزرگداشتی امروز چهارشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۸ بعد از نماز ظهر در دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =