محمود احمدی​نژاد با ارائه لایحه بودجه 90، ویژگی های آن را برای نمایندگان برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس​جمهور به برخی ویژگی​های بودجه سال 90 اشاره کرد که «تاکید و توجه بر عدالت و تاکید و توجه جدی به کاهش فاصله طبقاتی» یکی از آنها بود.

«توجه و تاکید بر رشد فضایل اخلاقی»، «پشتیبانی و تاکید بر توانمند سازی بخش مردمی و تعاونی در بخش فرهنگ و اقتصاد و سیاست»، «تاکید بر همبستگی ملی» و «توجه بر اعتلای هویت اسلامی و ایرانی» از دیگر ویژگی هایی بود که رئیس​جمهور به آن اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری نمایندگان در پایان برنامه پنجم به الگویی تمام عیار در زمینه هویت اسلامی و ایرانی ارائه شود.

رئیس​جمهور از «توجه به نهاد خانواده و تقویت آن و پرهیز از جایگاه انفعالی زن»، «تقویت تولید داخل و ترویج مصرف تولید داخل» و «گرایش به سرمایه​گذاری مولد و توجه به صادرات کالا و خدمات» به عنوان دیگر ابعاد لایحه بودجه 90 اشاره کرد و ادامه داد: طی 5 سال اخیر صادرات غیرنفتی بیش از 4 برابر شده که یک انقلاب در تولید داخل است. چون سرمایه​گذاری​ها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همبستگی بی​نظیری در کشور حاکم است از لزوم تقویت روزانه و سالانه آن سخن گفت و افزود: در لایحه بودجه 90 حمایت​های خوبی از پژوهش​های کاربردی شده و برای نشاط اجتماعی با تقویت بودجه ورزش و ایران گردی بودجه خوبی در نظر گرفته شده و در بودجه 90 نیز جهش خوبی داشته​ایم.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =