روزنامه جوان: زنها را به ورزشگاه آزادی بردند تا کالای زنانه تبلیغ کنند

روزنامه جوان نوشت:درست همزمان با ورود زنان به ورزشگاه آزادی در جریان بازی ایران - کامبوج تبلیغ لوازم بهداشتی زنان در ورزشگاه برای اولین بار رقم خورد که تو خود حدیث مفصل بخوان از این تبلیغ!

یکی از مؤثرترین راه‌های ایجاد علاقه به فوتبال حضور زنان در ورزشگاه و تماشای فوتبال از نزدیک و قرار گرفتن در جریان هیجانی آن بود. علاوه بر این، حضور آزادانه در یک محیط اجتماعی و ایجاد حس برابری با مردان و جذابیت‌های ناشی از اختلاط زن و مرد نیز سبب حضور زنان در ورزشگاه‌های دنیا شد. حتی رسانه‌ها با نمایش دائم زنان - مخصوصاً با جاذبه‌های جنسیتی- هنگام پخش تلویزیونی که حتی مورد انتقاد رئیس فیفا هم قرار گرفت به جریان حضور زنان در ورزشگاه‌ها دامن زدند و جالب آنکه حضور زنان هم باعث افزایش حضور زنان و هم حضور مردان و کودکان شد. چیزی شبیه حضور در سینما!

اما در نهایت یکی از اهداف اصلی کسانی که اصرار به حضور زنان در ورزشگاه دارند، دیده شدن تبلیغات بازرگانی دور زمین و روی لباس ورزشکاران توسط مخاطبان و مشتریان اصلی تبلیغات که زنان هستند است.
برای اثبات ادعای خود نیز نیازی به اضافه‌گویی نداریم و کافی‌ست به تغییر جنس تبلیغات بازرگانی در ورزشگاه‌ها دقت کنید.
درست همزمان با ورود زنان به ورزشگاه آزادی در جریان بازی ایران - کامبوج تبلیغ لوازم بهداشتی زنان در ورزشگاه برای اولین بار رقم خورد که تو خود حدیث مفصل بخوان از این تبلیغ!
بهتر است دوستان تحلیلگر مسائل اجتماعی و فرهنگی بعد از این قدری به جریان قدرتمند اقتصاد سرمایه‌داری در ایران نگاه بیندازند تا ردپای انگیزه‌های اقتصادی را در هر اتفاقی به وضوح ببینند!
23302
کد خبر 1315961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عابدینی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    12 0
    باسلام.آقای مدیرمسءول روزنامه جوان شماتلویزیون نگاه نمیکنید.تمام هنرپیشه هااولین مدجدیدوسبک آن راازسیمابه مردم نمایش میدهند.
  • هادی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    15 0
    آقای کیهان، مخاطب تبلیغات محیطی ورزشگاه بیشتر بینندگان تلویزیونی هستند چون معمولا چند برابر افراد در استادیوم هستند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    23 2
    مثلا زنان نباشند تبلیغات صورت نمی گیره زنان رو به مترو و اتوبوس و سینما وخیابان هم راه ندن چون از در ودیوار تبلیغات ریخته واسه اینکه زن ها حضور دارند یه چیزی بگید که در شعور مخاطب امروزی بگنجه می گم فوتبالیست ها هم فوتبال بازی نکنن چون کالاها و برندها رو تبلیغ می کنن اصلا باشگاه ها و فدراسیون جهانی هم تعطیل کنن چون اسپانسر دارن و برای اسپانسر تبلیغ می کنن