اخذ مجوز ها و تامین منابع مالی عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی لرستان است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی لرستان، اخذ مجوزها و تامین منابع مالی است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین سلاحورزی در پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست استاندار لرستان و دیگر اعضا در اتاق بازرگانی خرم آباد تشکیل شد گفت: در این جلسه ۴ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که بند ج تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۸ که تعیین شاخصهای مناطق غیربرخوردار و بسته های حمایتی از سرمایه گذاری صنعتی بود قرار شد سازمان برنامه و بودجه استان در این زمینه پیگیریهای لازم را داشته باشد.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: همچنین تسهیلات بانکی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد از طریق دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی موضوع برای اصلاح آئین نامه ها و بخش نامه به بانک مرکزی ابلاغ شود.

گلایه های سرمایه گذاران و کارآفرینان لرستان

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان استان در بخش تامین مالی ،سرمایه در گردش و مقررات گلایه مندند و در این حوزه نیاز به تسهیل امور دارند.

سلاحورزی ادامه داد: در حوزه طرحهای توسعه ای و سرمایه گذاری های جدید در لرستان عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان ، اخذ مجوزها و تامین منابع مالیست .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =