استاندار مرکزی: 
امسال ۶۱۱میلیون دلار صادرات غیر نفتی از استان مرکزی صورت گرفته است

استاندار مرکزی از صادرات ۶۱۱میلیون دلار کالاهای غیرنفتی در ۷ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، استاندار مرکزی در آئین گرامی داشت روز جهانی استاندارد با اعلام این خبر گفت : در ۷ماهه نخست سال ما بیش از ۶۱۱میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشتیم که این بخشی از افتخار استان  است و اداره کل استاندارد نقش مهمی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی دارد.

سید علی آقازاده با اشاره به تاثیر ارتقای کیفیت محصولات در افزایش صادرات متذکر شد: محصول با کیفیت می تواند به جذب مشتری کمک کند ومادر طول سال های اخیر بازار های خوبی را هدف گذاری کرده ایم.

استاندار با اشاره به شعار سال، رونق تولید، تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نامگذاری شد وچه قدر خوب است که ما در کنار رونق تولید، جهاد کیفیت واستاندارد سازی را نیز داشته باشیم.

وی در رابطه با نظارت ها و بحث کمبود نیرو در اداره استاندارد استان اظهار کرد:  متاسفانه در استان با کمبود جدی نیرو در این اداره مواجه هستیم و  با توجه به مضیقه هایی که دولت در تامین نیرو دارد، اگر  به صورت سازمانی ونهادینه نظارت هارا برون سپاری و خصوصی کنیم  راه حل مناسبی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ما جزو معدود استان هایی هستیم که روی فعالیت هایی که مستقیما بر روی مردم به خصوص قشر آسیب پذیر مانند  کودکان، زنان وسالمندان تاثیر می گذارد مثل کیفیت شهربازی ها، کیفیت بتن وآسانسور ها متمرکز هستیم 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =