۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
بازی عراق و ایران به اربیل می‌رود؟

ایسنا نوشت: با توجه به اینکه عراق به دنبال ناآرامی های اخیر وضعیت امنیتی خوبی ندارد این احتمال زیاد است که بازی تیم ملی این کشور با ایران در اربیل برگزار شود.

 تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید ۲۳ آبان از ایران میزبانی کند. قرار است که این بازی به میزبانی عراق و در ورزشگاه بزرگ بصره برگزار شود اما اوضاع امنیتی در این شهر و دیگر شهرهای عراق به دنبال ناآرامی های اخیر که از روز جمعه این کشور را در بر گرفته مناسب نیست و بعید است که بصره آمادگی میزبانی را داشته باشد.

دیدار تیم‌های مولودیه الجزایر و نیروی هوایی عراق از سری رقابت‌های جام باشگاه‌های کشورهای عربی که قرار بود در ورزشگاه بصره برگزار شود به دلیل ناامنی لغو شد و امروز رسانه های عراقی نوشتند اربیل در اقلیم کردستان به عنوان میزبان این بازی انتخاب شده است.

با توجه به اینکه اربیل ورزشگاه بزرگ و مجهزی دارد این احتمال زیاد است که دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق هم به این ورزشگاه منتقل شود.

در این گروه تیم ملی فوتبال عراق با ۷ امتیاز صدرنشین است و بحرین هم با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و ایران با ۶ امتیاز سوم است.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =