تاکید مجدد استاندار تهران بر واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی

تسنیم نوشت: استاندار تهران باردیگر بر واگذاری مراکز بهاران در مناطق مختلف پایتخت به بهزیستی تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه مراکز بهاران در مناطق مختلف تهران باید به سازمان بهزیستی  واگذار شود، اظهار کرد:  یکی از دلایل واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی، اینست که این سازمان سال‌های طولانی است که در این حوزه فعالیت داشته است و موفقیت‌های خوبی را نیز کسب کرده است.

وی با اشاره به مخالفت‌های مدیریت شهری در ارتباط با واگذاری مراکز بهاران به سازمان بهزیستی گفت: در فرایند واگذاری مراکز بهاران اینگونه نیست که  مالکیت ساختمان‌ها به بهزیستی داده شود چرا که بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با مواد مخدر ؛ تنها فرایند درمان مراکز بهاران به بهزیستی داده خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: با توجه به همکاری و همراهی انجمن های فعال در حوزه درمان معتادان با سازمان بهزیستی، قرار است مراکز بهاران به این انجمن های داده شود و در واقع سازمان بهزیستی نقش نظارتی را در خصوص فرایند درمان معتادان خواهد داشت.

محسنی بندپی افزود: با توجه به اینکه از ماه‌های پیش ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران تاکید داشته است که مراکز بهاران به بهزیستی سپرده شود به همین جهت از مدیریت شهری می‌خواهیم به این موضوع توجه داشته باشند و هر چه سریعتر فرایند انتقال مراکز بهاران به بهزیستی انجام شود.

۲۳۵۲۱۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =