سردار سلامی: دشمنان را تا قبرستان آٰرزوهای شکست خورده بدرقه کرده ایم

اقتصاد برخط نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان را تا قبرستان آٰرزوهای شکست خورده بدرقه و در آن دفن کرده‌ایم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ طرح خدمات رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی استان البرز که در روستای جاروی شهرستان اشتهارد انجام شد،‌افزود:  دشمنان را تا قبرستان آٰرزوهای شکست خورده بدرقه و در آن دفن کرده‌ایم.
وی ادامه داد : دشمنان را جا گذاشتیم و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند و از فراز اراده و خواست و رویاهای باطل آن ها عبور کردیم، کشور را از شر دشمنان نجات دادیم و همه این کارها تحت هدایت الهی ولی فقیه انجام دادیم و این هدایت چه در زمان حضرت امام راحل (ره ) و چه در دوره خوشبختانه طولانی ، پرافتخار ، دل انگیز ، پرعزت و سرشار از شرف رهبری  عظیم الشان انقلابمان انجام شده است.
وی از استاندار، فرمانده سپاه البرز و بسیج سازندگی برای اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی تشکر می‌کنم‌، بیان کرد: روحانیون پرچم‌دار حل مشکلاتی هستند که مردم در روستاها به آن دچار می‌شوند.
سردار سلامی گفت: آمریکا، اسراییل، انگلیس، آل سعود، منافقین و تکفیری‌ها فقط دشمنان ما نیستند بلکه فقر و محرومیت هم دشمن ما است.
وی افزود: ما با قلب هایمان با هر دشمنی می جنگیم، چراکه این همه انسان مومن و شیعیان شیفته قرآن و تعلیمات اهل بیت (ع) درکشور وجود دارند و حماسه های باشکوه جهانی اربعین را تکرار می کنند.
فرمانده کل سپاه اظهار داشت :  زمانیکه انسان های صاحب دل،  بامعرفت، با مرام و جوانمردی وجود دارد نباید در این کشور فقیر، بیکاری و محرومیت وجود داشته باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که شان ایران آبادانی و پیشرفت است و این پیشرفت باید در اوج باشد نه در اعداد متوسط جهانی زیرا ایران ثروت های سرشاری از اعتقاد، ایمان و باور انسان های هوشمند اما صاحب احساس با عاطفه و مهربان و منابع غنی و سرشار دارد که می تواند همه‌ی جهان را سیر کند.
وی ادامه داد: کشور ما کشور تجمع همه نعمت‌های الهی همچون دریا، آب، معادن، نفت، کشاورزی، هوش بالا،‌ دین محکم، کتاب آسمانی قوی،‌ یکدلی، وحدت،‌ ولایت و رهبری بی نظیر الهی و هر آنچه که همگان در جهان دارند ایران بزرگ یکجا دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب  فرمان  رسیدگی به دردهای مردم محروم و کم برخوردار برای ما صادر فرموده  و او ما را برای جنگ با فقر فرمان داده است .
وی افزود: دغدغه رهبر آرامش ، عزت و شرف و حفظ آبروی این مردم و کرامت و رفاه و امنیت و پیشرفت شان است.
سردار سلامی اضافه کرد: کشور ما امروز با این فشارهای جهانی ممتاز است و در امنیت و پیشرفت بی نظیر است و با این همه تحریم کشور همچنان در حال ساخته شدن است.
وی گفت: فعالیت نیروهای قرارگاه خاتم را در همه جا از جمله ساخت نیروگاه، پالایشگاه، جاده، پل و… می بینیم و ایران اسلامی همچنان بهتر از کشورهای ثروتمند در حال ساخته شدن است.
فرمانده کل سپاه افزود: بعضی از کشورها ثروت زیادی دارند ولی متوقف هستند ولی ما تحریم هستیم اما در پیشرفت و ساخت بوده زیرا کشور ما  پرظرفیت و زنده است و ریشه های افتخار و ثروتش در درون آن است لیکن باید حرکت کنیم.
وی ادامه داد: ما به یک نهضت قوی نیاز داریم باید  شهرها و روستاها را بسازیم و چشم دشمنان را خیره کرده و در عالم شگفتی به پا کنیم.
سردار سلامی تاکید کرد که یا ما باید باشیم یا محرومیت و فقر ، ولی می ایستیم تا آخر و از این فراز عبور می کنیم.
وی گفت: کشور به پیشرفت می رسد و امید در دل مردم زنده شده و با امید زنده هستیم و هرگز کوتاه نمی آییم، متوقف نمی شویم و پیش می رویم و در خیرات از هم سبقت می گیرم و از دشمن در آرزوهایش سبقت می کنیم و  کاری می کنیم دشمن در مقابل ملت ایران کرنش کرده و زانو بزند.
وی افزود: از هیچ چیز نگران نیستیم ،هرچه به ما فشار وارد شود ما قوی تر می شویم زیرا ما مرد عبور از گردنه های سخت هستیم.
سردار سلامی اضافه کرد: ملت ایران تجربه و آزمایش شده و کوتاه نمی آید و هر دشمنی را می شکند و ضربه فنی می کند زیرا هنر مردم ایران کشتی است چه در میدان عمل و چه در خانه و زمین.
همزمان با سفر فرمانده کل سپاه به استان البرز صدها خانوار از مزایای یک هزارو ۲۰۰ طرح بسیج سازندگی بهره مند شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =