رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد:اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی همکاری نمی کنند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد از عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی بدلیل نپرداختن اجاره موقوفات تحت اجاره گلایه کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،هادی خورشیدی با بیان اینکه موقوفه ۶ هکتاری طاهری که در شهریاسوج قرار دارد و درآمد سالیانه آن به بالاتر از ۳۰۰ میلیون تومان می رسد عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیون تومان از محل درآمد این موقوفه در قالب کمک نقدی و بسته غذایی به نیازمندان کمک شده است.

خورشیدیان ضمن تقدیر از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: اداره کل تربیت بدنی و دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر اینکه ۲ سال است که اجاره بها برای املاک پرداخت نکرده اند قرارداد خود را نیز تمدید نکردند.

وی در ادامه به همکاری این دستگاه با سپاه اشاره کرد و افزود: جلسات مختلفی را با فرماندهان محترم سپاه پاسداران استان داشته ایم و اعتقاد داریم سپاه می تواند در حوزه فرهنگی همکاری های خوبی با ما داشته باشد .

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه استان ضمن گلایه از تبلیغات منفی که علیه اوقاف در سطح وسیع سکل گرفته است بیان کرد: اوقاف و امور خیریه خدمات خوبی ارائه کرده اما متاسفانه شاهد برخی تبلیغات سوء علیه این اداره هستیم.

هادی خورشیدیان ادامه داد: برنامه حرم تا حرم ،همایش های مختلف مناسبت ها ،؛اعزام مبلغین به مراکز زیارتی ،طرح آمایش بهاری ،خدمت رسانی در مراسمات سوگواری از مهمترین فعالیت های این اداره بوده است .

خورشیدی در ادامه افزود: ساخت و سازها و پروژه های عمرانی در موقوفه ۷ تیر که طبقه دوم این طرح ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و در بازدید از مساجد سطح استان مشکلات و نیازمندی‌های آن احصاء که در بودجه عمرانی به این مکان‌ها توجه خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1316700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =