تصمیم شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص انتخاب شهردار به وزارت کشور واصل شده است

اقتصاد برخط نوشت: نماینده عالی دولت در استان البرز در نماز جمعه شهرستان فردیس حضور یافته و پس از اقامه نماز، مطالبات جمعی از مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

عزیزاله شهبازی دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم را در مجامع و محافل مختلف از جمله مصلاهای نماز جمعه شهرستان های استان را بسیار موثر دانسته و ائمه جمعه استان را همواره عامل مهمی برای تحکیم اتحاد و انسجام و تبیین کارآمدی نظام برای امیدآفرینی در جامعه می داند.

وی از جامعه ای متحد و منسجم بعنوان آلترناتیو دسیسه های دشمنان تفرقه خواه و استقلال برانداز یاد می کند.

استاندار البرز در حاشیه این حضور در پروژه های مصلای و بیمارستان فردیس که تسریع در تکمیل آنها مهمترین مطالبه امام جمعه و مردم این شهرستان بود، حاضر شد و در پاسخ به خبرنگاران گفت: کار جانمایی و مکان یابی مصلای نماز جمعه فردیس از سال ۹۱ آغاز شده و در سال ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ اعتباراتی حدود ۹ میلیارد تومان به و ۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات منطقه ای این پروژه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: پروژه مصلی در فردیس با ۳۵ میلیارد تومان به سرانجام می رسد که پیگیری برای تخصیص اعتبارات استانی جهت تکمیل این سازه بسیار مهم را در دستور کار داریم.

شهبازی گفت: همچنین بیمارستان این شهرستان که از سفر رییس جمهور به البرز عملیات اجرایی آن آغاز شده نیز بازدید شد.

وی افزود: بیمارستان فردیس برای بنده و رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بسیار حائز اهمیت است که با سرعت بالایی تکمیل و بهره برداری شود.

استاندار البرز در خصوص انتخاب شهردار فردیس، اضافه کرد:  بر این باور هستم که دخالتی در امور شوراهای اسلامی شهر که منتخب مردم هستند، نداشته باشم.

وی گفت: مهمترین وظیفه شورای اسلامی شهر طبق قانون، انتخاب شهردار است و طبق اخبار واصله روند انتخاب شهردار فردیس در حال به سرانجام رسیدن است.

شهبازی افزود: براساس گزارش های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، خروجی کار شورای اسلامی شهر فردیس به وزارت کشور واصل شده است.

وی عنوان کرد: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت شهرداری فردیس بسیار حائز اهمیت است چراکه هیچ خللی نباید در ارائه خدمات عمومی به مردم وجود داشته باشد از این رو معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مامور به پیگیری این موضوع است.

شهبازی گفت: به مردم فردیس اعلام می کنم که به انتخاب آنها احترام می گذاریم و به طور قطع پیگیری خواهیم کرد که انتخاب شهردار این شهر توسط شورای اسلامی فردیس به سرانجام برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =