۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کونته و معمای اروپایی

می گویند رعد یک نقطه را دو بار نشانه نمی رود. ولی رعد دو بار اینتر را نشانه رفت. آنها طی نیمه اول در نوکمپ جلو افتادند و سپس دو یک باختند. در وست فالن با دو گل جلو افتادند و سپس سه دو شکست خوردند. چهره اینتر در وست فالن دوگانه بود. اینتر نیمه اول، اینتر نیمه دوم. دو نمایش به کلی متفاوت. یک باطراوت، یکی پژمرده.

اینتر در تابستان پس از نزدیک به دو دهه دست به جیب شد. لوکاکو، لازارو، پولیتانو، سالسدو، برازائو، گادین با قرارداد بلند مدت آمدند و سنسی، بیراگی، و سانچز به صورت قرضی وارد شدند. ولی ورق های بازی محدود باقی ماندند. مصدومیت سنسی بدین معنی بود بروزوویچ و بارلا باید همه بازی ها را تا دقیقه نود در میدان بسر برند. فروش ناینگولان نگران کننده تر از آن چیزی شد که تصور می کردیم. چنان که مارتینز و لوکاکو هم بیش و کم در همه دیدارها بار سنگین خط حمله را بر دوش کشیده اند.

کارنامه آنتونیو در اروپا چه بوده؟ در دو هزار و سیزده با یووه مقابل بایرن حذف شد، در مجموع چهار صفر. فصل بعد در مرحله گروهی پایین تر از رئال و گالاتاسرای قرار گرفت و در نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بنفیکا سقوط کرد. با چلسی در دیدارهای گروهی لیگ قهرمانان دوم شد و سپس برابر بارسلونا حذف شد.

اینتر در این فصل سری آ فقط یک بار شکست خورده، ولی خب برابر یووه بزرگ ترین حریفش. در اروپا دوبار سقوط کرده، مقابل بارسا و دورتموند دو حریف اصلی اش. همه اینها یعنی باید شکیبا ماند.

* منتشر شده در صفحه اینستاگرام نویسنده . ۱۶ آبان ۱۳۹۸

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =