کی‌روش کدام بازیکن را با علیرضا جهانبخش اشتباه می‌گرفت؟

علی شجاعی می‌گوید اگر تیم ملی امید، همدل باشد و امکانات خوبی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد، پتانسیل صعود به المپیک را دارد.

به گزارش ایسنا، علی شجاعی بازیکن تیم ملی امید در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: از خبرنگاران ممنونم که به تیم ملی امید توجه ویژه دارند. تیم ما در حال شخصیت گرفتن است و دو بازی دوستانه با اندونزی و یک بازی با قطر محک جدی می‌خوریم. بعد از بردن استرالیا تیم شخصیت و نظم بهتری گرفته و امیدوارم این تا بازی‌های مقدماتی تداوم بیشتری داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که شرایط تیم از بعد از باخت به ازبکستان تا برد برابر استرالیا چه تفاوتی کرده است گفت: حدود ۷۰ درصد تغییرات به وجود آمده است. استرالیایی را بردیم که سه برابر ازبکستان قوی‌تر بود. خدا را شکر این تغییرات نتیجه داده و امیدوارم با صعود به المپیک همراه شود.

شجاعی درباره سختی گروه ایران در مقدماتی المپیک تصریح کرد: در رده جوانان، با قطر و ژاپن هم‌گروه بودیم که همه می‌گفتند گروه سختی است اما ما موفق شدیم. اگر تیم همدل و منسجم باشد، با این کادر فنی فوق‌العاده می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. البته این نیازمند امکانات و زمین خوب هم است که اکنون در اختیار تیم ملی امید قرار گرفته است. از اسم هم‌گروه‌های خود نمی‌ترسیم و با قدرت در گروه پیش می‌رویم.

وی درباره شباهتش با علیرضا جهانبخش و آینده بازیکنان تیم ملی امید توضیح داد: جهانبخش الگوی من است و کسی که از داماش به لیگ انگلیس و اروپا می‌رود باید الگوی خیلی از ما باشد. به شدت او را دوست دارم و در بازی بزرگسالان و جوانان که با هدایت کی‌روش بود، سرمربی پرتغالی مدام من و جهانبخش را اشتباه می‌گرفت. همه این بازیکنان این پتانسیل را دارند که در تیم ملی بزرگسال بازی کنند و نمونه بارز آن حضور سه، چهار بازیکن تیم ملی امید در تیم ملی بزرگسالان است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =