آماده باش خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ارائه خدمت به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

پس از وقوع زلزله‌ 5.9 ریشتر به مرکزیت شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دستور مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، این مجموعه در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ضمن هماهنگی با ستاد بحران و پلیس راهور، به حالت آماده باش درآمد.

بنابراین گزارش، شرکت امداد خودرو ایران که به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان است با افزایش ناوگان امدادی و اعزام اکیپ‌های خودروبر و جرثقیل، به استان مذکور و برخی استان‌های همجوار در حالت آماده باش ویژه قرار گرفت تا خودروهای آسیب‌دیده درزلزله را، در محل تعمیر و یا در صورت نیاز به نمایندگی‌های منطقه حمل کند و خدمات لازم در این خصوص انجام شود.

در همین راستا قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش در منطقه شمال غرب کشور، تامین و به منطقه ارسال شده است و این مراکز خدماتی در حال حاضر آمادگی کاملی برای ارائه خدمات ویژه و فوری، به هموطنانی که خودروشان در این زلزله صدمه دیده است را دارند.

شرکت ایران‌خودرو ضمن همدردی با هموطنان زلزله‌زده،اعلام کرد:‌ شرکت ایساکو با توجه به وسعت زلزله و آسیب به خودروها در شهرستان‌های میانه و سراب، تا اطلاع ثانوی و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، در آماده‌باش خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات اندیشیده شده ‌است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319319

برچسب‌ها