موج نو ؛ یکی از محبوب ترین استارت آپ های فعال در حوزه خدمات

در دنیای نوین امروز که هر کسب و کار و فعالیتی قدم به سوی آنلاین شدن و فعالیت در بستر وب گذاشته است، بازار استارت آپ های ارائه دهنده خدمات منزل از جمله ، نظافت منزل ، حمل بار و اثاث ، تعمیر تاسیسات و ... بسیار گرم شده است. استارت آپ های متعددی در این حوزه در حال فعالیت می باشند اما اینکه بتوانیم یک شرکت خوب در حوزه ارائه خدمات بیابیم ، که کار درست بوده و بتواند تمام نیاز های ما را برطرف سازد بسیار سخت است. شرکتی که بتواند ، نیروی مجرب و کاربلد برای مشتریان خود ارسال نماید تک و توک‌ در بین این استارت آپ ها دیده می شود و امروز میخواهیم یکی از این شرکت ها را که به صورت اختصاصی در شهر تهران فعالیت می‌کند به شما معرفی کنیم.

شرکت موج نو

شرکت پندار موج نو با داشتن تجربه ای 12 ساله در ارائه انواع خدمات نظافت ، خدمات تاسیسات، حمل بار و اثاث، پرستاری از سالمند و کودک ، اعزام نیروی انسانی، تشریفات و پذیرایی مجالس و ... یکی از محبوب ترین استارت آپ های فعال در این حوزه می باشد. شرکت موج نو که فعالیت خود را به صورت اختصاصی در حوزه نظافت آغاز کرده است امروز قادر به ارائه انواع خدماتی که در قسمت بالا اشاره نموده ایم می باشد. شرکت موج نو نیز از قاعده استارت آپ های آنلاین به دور نمانده است و امروز با اپلیکیشن هوشمند خدمات منزل سرویک به شهروندان عزیز تهرانی انواع خدمات را ارائه می دهد. اپلیکیشن سرویک در حال حاضر برای کاربران اندرویدی در کافه بازار و گوگل پلی موجود بوده و قابل دانلود می باشد. با اپلیکیشن سرویک  شما فقط چند حرکت با گرفتن خدمات مد نظر خود فاصله دارید و دیگر نیازی نیست که استرسی برای نظافت منزل خود یا حتی حمل بار و اثاث خود داشته باشید. مسئله مهمی که در قسمت بالا نیز به آن در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات منزل اشاره کردیم ، مورد اعتماد بودن و داشتن نیروهای مجرب در حوزه خدمات می باشد. شرکت موج نو دارای مجوز رسمی می باشد و تمامی نیرو های مستخدم در این شرکت ، از فیلتر های منابع انسانی عبور کرده و آموزش دیده می باشند.

نحوه کار با اپلیکیشن سرویک

برای آنکه بتوانید از خدمات شرکت موج نو و اپلیکیشن سرویک استفاده نمائید ابتدا می بایست آنرا از طریق گوگل پلی، بازار و یا به صورت مستقیم از لینک دانلود اپلیکیشن سرویک نصب کنید. سپس با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید ، قسمت خدمات را مشاهده کرده و هرکدام از خدماتی را که میخواهید به صورت آنلاین انتخاب کنید. همچنین شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقدی هزینه کل خدمات خودتان را پرداخت کنید و خدمات خودتان را در هر کجا که می خواهید دریافت کنید. هوشمند بودن اپلیکیشن سرویک موجب آن شده است که تمامی نیروهایی که برای کاربران اعزام میگردند ، امتیاز بالا و کیفیت مناسب داشته باشند تا رضایت کامل مشتری های عزیز ایجاد گردد.

در دنیای امروز دیگر اکثر افراد از پلتفرم های آنلاین و اپلیکیشن ها برای رفع کردن اکثر نیاز های روزمره خود استفاده می نمایند که این مسئله موجب ، صرفه جویی در زمان و بهینه سازی کیفیت خدمات شده است. بهتر است ما نیز دل را به رودخانه جاری دنیای دیجیتال و آنلاین بسپاریم و با استفاده از این قبیل پلتفرم ها و حمایت از کار آفرینان ایرانی ، وضعیت استارت آپ های آنلاین را بهبود ببخشیم.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319463