تقدیر معاون وزیر علوم از رییس دانشگاه لرستان

معاون وزیر علوم و تحقیقات از تلاشهای رئیس دانشگاه لرستان و مجموعه کاری مدیریت سبز این دانشگاه، تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تقدیرنامه ای خطاب به دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، از تلاشها و زحمات ریاست دانشگاه لرستان و مجموعه مدیریت سبز دانشگاه لرستان به خاطر برپایی غرفه در سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاهها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری کشور در حوزه مدیریت سبز، قدردانی کرده است.

این نمایشگاه، مهرماه 98 در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

گفتنی است دکتر محمدتقی نظرپور، دکتر جمشید اسماعیلی، مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم و هیئت همراه نیز از غرفه دانشگاه لرستان در نمایشگاه مذکور، بازدید کردند.

در این نمایشگاه، طرح دانشگاه لرستان در رابطه با توسعه باغهای میوه، ساده، ارزان و قابل اجرا همراه با صرفه جویی در مصرف آب، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه به منظور نمایش دستاوردهای مدیریت سبز در دانشگاه‌ها

این نمایشگاه به منظور نمایش دستاوردهای مدیریت سبز در دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، تبادل تجربیات دانشگاه‌های مختلف در زمینه اقدامات اجرایی مدیریت سبز، یادآوری اهمیت توجه به پروژه‌های مدیریت سبز و نشان‌دادن ضرورت افزایش سرمایه‌گذاری در این زمینه، برپا شد.

شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه لرستان، جلسات خود را به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل می دهد.

بهینه‌سازی مصرف انرژی، گسترش فضای سبز درون دانشگاهی، استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر، تقویت تلاشها برای صیانت از محیط زیست و اقلیم، گسترش پوشش گیاهی همساز با اقلیم، مدیریت آب و پساب، مدیریت پسماند و امثال این موضوعات، از جمله موضوعات مدیریت سبز در دانشگاههاست که در راستای تقویت شاخصهای «توسعه‌ پایدار»، صورت می‌گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =