اسکان پویا طب مشاور معتمد تجهیز مطب و کلینیک پوست و زیبایی از نگاه مشتریان

​​​​​​​کلینیک‌ها و مطب‌های پوست و زیبایی که به واسطه تقاضای بسیار زیاد مراجعین، در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند، در مراحل راه اندازی و به روزرسانی، همواره به مشاوران تجهیز کلینیک و مطب نیازمند هستند.

در رتبه دهی انجام شده در سال ۱۳۹۸ که از مشتریان مشاوران تجهیز در ایران انجام شد، از بین ۸ شرکت که در زمینه تجهیزات پزشکی لیزری فعالیت می‌کردند، شرکت اسکان پویا طب با کسب بیشترین رتبه در شاخص‌های کیفیت دستگاه‌های تحویل شده، سرعت تحویل تجهیزات، خدمات گارانتی و شرایط آن، خدمات پس از فروش قطعات و نهایتاً خدمات پس از فروش غیر فیزیکی، توانست رتبه اول در دسته بندی شرکت‌های مشاور تجهیزات لیزری پزشکی را کسب کند.

شرکت‌های مورد ارزیابی در این نظرسنجی، در حوزه زیبایی و پوست و تجهیزات لیزری وابسته بودند که توانستند با تمرکز بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد و دستگاه‌های جوانسازی فعالیت کنند و سراسر ایران را پوشش دهند.

در ادامه عوامل موفقیت شرکت اسکان پویا طب بررسی شده است.

اسکان پویا طب

 کیفیت اعلامی دستگاه‌ها

اولین شاخص در ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز پزشکی، مقایسه کیفیت اعلامی و کیفیت تجربه شده محصولات است که مجموعه اسکان پویا طب با انطباق ۹۶ درصدی، توانست بالاترین سطح انطباق را بین شرایط اعلامی و کیفیت واقعی به دست آورد.

 سرعت تحویل تجهیزات

دومین شاخص ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز، فاصله زمانی بین پرداخت تا تحویل تجهیزات است که شرکت اسکان پویا طب توانست با کمترین میزان فاصله بین پرداخت اولیه و تحویل دستگاه، رتبه اول را کسب کند.

 خدمات گارانتی و شرایط آن

سومین شاخص، خدمات گارانتی و ضمانت شرکت‌ها بود که در ۲ بند مدت زمان و موارد تحت گارانتی ارزیابی شد. از نظر مدت زمان گارانتی بسیاری از ۸ شرکت مورد بررسی وضعیت یکسانی داشتند، اما وجه تمایز رتبه یک، سطح تحت پوشش گارانتی و شرایط بازپرداخت گارانتی بود.

 خدمات پس از فروش قطعات

عملکرد شرکت‌ها، در شرایط تحریم قطعات، یکی از شاخص‌های پر اهمیت در رتبه بندی بهترین مشاور تجهیز است، زیرا توان پشتیبانی و قراردادهای بین المللی انحصاری، می‌تواند مشتریان یک شرکت را در زمینه تامین قطعات به خوبی آسوده خاطر کند.

نکته جالب در رتبه بندی این است که یکی از شرکت‌های مورد بررسی در این شاخص، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

اسکان طب پویا

 خدمات پس از فروش غیر فیزیکی

یک شاخص امتیاز آور و نه قطعی، شاخص خدمات از پس از فروش غیر فیزیکی بود که به دلیل عدم وجود این شاخص در ۷ رقیب دیگر، شرکت اسکان پویا طب توانست به تنهایی این رتبه را از آن خود کند و آن، راه اندازی طرح باشگاه مشتریان اسکان پویا طب بود که تفاوت رتبه زیادی برای این شرکت ایجاد کرد.

شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت‌بهداشت و درمان، در راستای‌ خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به‌ پزشکان در زمینه‌ تولید، معرفی و آموزش‌ تجهیزات پزشکی‌ درمانی زیبایی آغاز کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اسکان پویا طب به آدرس skanpuyateb.com مراجعه کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320627