سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار البرز، نورمحمد فردی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین، در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است: با استعانت از خداوند مهربان، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است که وی با سابقه ترین فرماندار کشور (۵ استان – ۱۲ شهرستان)، فرماندار نمونه کشور، جوانترین شهردار تاریخ خرم آباد را در کارنامه خود دارد.
همچنین در سوابق کاری او مسئولیت آموزش و بودجه و تشکیلات استانداری لرستان، مشاور استاندار لرستان، معاونت اداره کل سیاسی و انتظامی استانداری همدان، مدیر کل شهر و روستای استانداری لرستان، مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، بخشدار ازنا، شهردار نهاوند، شهردار خرم آباد، فرماندار شهرستان الیگودرز، فرماندار شهرستان نهاوند، فرماندار شهرستان اسداباد، فرماندار  شهرستان الیگودرز(مرتبه دوم)، فرماندار شهرستان شادگان، فرماندار شهرستان باغملک، فرماندار شهرستان ایذه، فرماندار شهرستان بندرلنگه، فرماندار شهرستان دماون، فرماندار شهرستان ملارد، فرماندار شهرستان قدس دیده می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =