ویو اینستاگرام چیست؟ نحوه افزایش و خرید آن چگونه می باشد؟

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت و گوشی های همراه هوشمند ، شاهد استفاده از برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام در سطح جوامع هستیم . یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان کسب و کار در اینستاگرام به ویو اینستاگرام مرتبط می شود و افرادی که در زمینه فروش و بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند ، همواره به دنبال راهی برای افزایش دنبال کننده و بازدید ویدیو اینستاگرام هستند تا در نتیجه به افزایش فروش محصولات یا خدمات منجر شود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای رونق کسب و کار خود از برنامه اجتماعی اینستاگرام بهره می برید ، توصیه می کنیم تا به تعداد فالوور و بازدید ویدیو اینستاگرام توجه ویژه ای داشته باشید . در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویو اینستاگرام و نحوه افزایش بازدید از ویدیوهای اینستاگرامی بیشتر آشنا کنیم بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

آشنایی با ویو اینستاگرام !

همانطور که می دانید در سال های اخیر برنامه اجتماعی اینستاگرام با قابلیت های فراوان مورد استفاده همه افراد جامعه قرار گرفته است که فقط برخی از افراد از آن برای رونق و پیشرفت کسب و کار خود استفاده می کنند. در اینستاگرام چندین بخش برای ارسال پست ویدیویی وجود دارد تا مخاطبان از دیدن آن استفاده کنند. هر یک از این بخش ها از قابلیت ها و کارکردهای مخصوص خود برخوردار می باشد .

به طور کلی اصطلاح ویو اینستاگرام یعنی تعداد دفعاتی که فالوورها یک ویدیو اشتراکی شما را مشاهده می کنند. در اینستاگرام امکان ارسال فیلم های حداکثر 59 ثانیه ای وجود دارد که تعداد نفراتی که از این فیلم بازدید کرده اند به صورت یک عدد در زیر ویدیو نشان داده می شود که به این عدد ویو اینستاگرم گفته می شود .

انواع پست ویدیویی در اینستاگرام ! 

در شبکه اجتماعی اینستاگرام بخش های متنوعی برای کاربران در نظر گرفته شده تا به انتشار ویدیوهای مختلف بپردازند . انتشار مطلب با فرمت عکس و تصویر در قالب پست نوعی از پست اینستاگرامی به شمار می آید که تنها فالوورها می توانند آن را لایک کنند و اصطلاح ویو اینستاگرام در این مورد کاربرد ندارد . حال در ادامه انواع پست ویدیویی که به بازدید ویدیو اینستاگرام منجر می شود را معرفی خواهیم کرد :

1- ویدیو (Video Post)

برخی از کاربران به انتشار پست در قالب فیلم و ویدیو می پردازند . اینستاگرام این قابلیت را فراهم کرده است تا کاربران ویدیوهای زیر 1 دقیقه را در پیج خود به اشتراک بگذارند و عبارت Views به صورت پیش فرض برای چنین پست هایی وجود دارد که به تعداد بازدیدکننده از این ویدیو اشاره دارد و آن عدد ویو محسوب می شود .

2- ویو اینستاگرام در پست  IGTV

همانطور که گفته شد ، افراد زیادی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین یا رونق کسب و کارهای سنتی از قابلیت های برنامه اینستاگرام استفاده می کند . حال در کنار ویدیو پست با طول زمان حداکثر 59 ثانیه ، گزینه ای وجود دارد که امکان انتشار ویدیو با طول 10 را برای کانال های اختصاصی فراهم می کند . این نوع پست ویدیویی که در کانال Instagram Television (IGTV) نیز با Views نمایش داده خواهد شد و تعداد کاربرانی که این ویدیو را مشاهده کرده اند ، ویو اینستاگرام در پست IGTV محسوب می شوند .

با وجود اینکه از رونمایی این قابلیت از اینستاگرام مدت زمان زیادی نمی گذرد ولی توجه بسیاری از پیج های ایرانی و خارجی را به سمت خود جلب کرده است. پیج ها برای تولید محتوا به انتشار ویدیو در کانال IGTV و اشتراک آن در صفحه پیج خود اقدام می کنند .

3- استوری (Story)

واژه استوری به معنای داستان می باشد که کاربران این شبکه اجتماعی می توانند داستان های روزمره خود را برای فالوورهای خود به اشتراک بگذارند . هرچه تعداد استوری پیج شما بیشتر باشد به مرور زمان سبب افزایش بازدید استوری شما نیز خواهد شد . بنابراین تعداد کاربرانی که از داستان پیج شما دیدن می کنند به صورت یک عدد برای شما نمایش داده خواهد شد که به آن ویو اینستاگرام استوری گفته می شود .

چگونه ویو خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

اینستاگرام این بستر را برای کاربران خود فراهم کرده است تا علاوه بر سرگرمی به بازار کار مناسبی نیز برای افراد تبدیل شود . حال اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به دنبال افزایش ویو اینستاگرام خود هستید ، توصیه می کنیم به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • انتخاب موضوع مناسب برای یک حوزه پرمخاطب
  • استفاده از هشتگ در پیج اینستاگرام و موضوعات انتخابی خود
  • نوشتن کپشن جذاب و حرفه ای
  • قرار دادن لینک در بیو پیج اینستاگرام
  • استفاده از نرم افزارهای ویرایش فیلم
  • زمان بندی مناسب برای انتشار پست
  • استفاده بهینه از قابلیت استوری

بنابراین انجام این نکات به صورت اصولی می تواند به جذب فالوور و افزایش بازدید پیج شما منجر شود .

خرید ویو اینستاگرام فوری !

حال در کنار مواردی که به صورت اصولی و در مدت زمان مناسب به افزایش فالوور و ویو اینستاگرام منجر می‌ شود ، شما می توانید به خرید ویو اینستاگرام فوری نیز روی آورید و از این روش نیز استفاده نمایید . اگر می خواهید تعداد بازدید ویدیو اینستاگرام خود را افزایش دهید ، باید به صورت اصولی موضوع پیج خود را با توجه به کلمه کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت انتخاب کنید و تولید محتوا مناسب و بهینه ای را در پیج خود انجام دهید که این موضوع امری زمانبر می باشد اما اگر به دنبال افزایش فوری فالوور و بازدید اینستاگرامی هستید ، سایت های زیادی در سطح اینترنتی در زمینه خرید و فروش بازدید (ویو) ایرانی اینستاگرام ارزان و فوری مشغول فعالیت هستند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت معتبر به خرید ارزانترین ویو اینستاگرام به صورت فوری اقدام نمایید تا کسب و کار آنلاین خود را رونق دهید!

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321725