رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای جذب مدافع اینتر

تسنیم نوشت:دو غول فوتبال اسپانیا قصد به خدمت گرفتن مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر را دارند.

 نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر با عملکرد خوبش نظر دو باشگاه مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است. بر اساس این گزارش دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید وضعیت میلان اشکرینیار را زیر نظر دارند و علاقه‌مند به اضافه کردن این مدافع میانی 24 ساله به ترکیب تیم‌های خود هستند.

مدیران باشگاه اینتر هم بدشان نمی‌آیند که در صورت دریافت پیشنهاد خوب اشکرینیار را به باشگاهی دیگر واگذار کنند، برای همین قصد دارند در ماه ژانویه پیشنهادهایی که دریافت می‌کنند را مورد بررسی قرار دهند. ارزش این بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده و دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا برای جذب او باید رقمی در این حدود پیشنهاد بدهند.

میلان اشکرینیار که در سال 2017 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از سامپدوریا به اینتر پیوست، این فصل در 12 بازی سری A ایتالیا برای نراتزوری به میدان رفته و یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته به شمار می‌رود.

مدافع تیم ملی فوتبال اسلواکی که در دو فصل گذشته آمار 86 بازی و 4 گل‌زده با پیراهن اینتر را از خود به ثبت رساند تا پایان ماه ژوئن 2023 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =