امام‌جمعه تبریز: وظیفه همه تقویت نظام و رهبری است

ایرنا نوشت: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز با بیان اینکه آشوب‌های عده معدودی ربطی به تغییر قیمت بنزین نداشته و توطئه دشمنان است، گفت: در زمان حاضر وظیفه همه تقویت نظام و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در نشست با مدیران اجرایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید در راستای فرمایشات رهبری گام برداریم، افزود: بر همین اساس وظیفه داریم برای تقویت نظام و رهبری گام برداشته و از توصیه های ایشان حمایت کنیم.

وی فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از دولت و تصمیم گیرندگان را تدبیری بسیار دوراندیشانه و ثمربخش دانست و اظهار داشت: این موضع گیری های مدبرانه باعث شد التهاب ناشی از گرانی بنزین و اختلافات بین قوا تعدیل و شرایط عادی شود.

حجت الاسلام آل هاشم وضعیت آذربایجان شرقی در جریان اعتراض های اخیر را مطلوب و همراه با آرامش توصیف و اضافه کرد: تلاش ها و فداکاری نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج در این زمینه که با جان و دل آماده جان فشانی هستند، قابل ستایش است و باید از آنها تقدیر شود.

وی حمله به بانک ها و آتش زدن پمپ بنزین ها را اقدامی زشت و نادرست خواند و ادامه داد: اسناد و فیلم های تهیه شده نشان می دهد که این اقدامات از خارج از کشور هدایت و سازمان دهی شده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه رسانه های بیگانه و معاند از وضعیت کنونی کشور سوءاستفاده کرده و درصدد ترغیب مردم به شورش هستند، اظهار داشت: لیدر بودن تعدادی خانم در آشوب های اخیر نشانه ای واضح از سناریونویسی دشمنان علیه نظام اسلامی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =