۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
رضایی: روزهای بد با بروژ را فراموش کردم

مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه شارلروای بلژیک گفت:با خودم تصمیم گرفتم تا درباره اتفاقات فصل گذشته فکر نکنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه رضایی، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه شارلروا بلژیک مصاحبه ای را با نشریه «Sport-Foot» بلژیک انجام داد.

در ابتدای رضایی درباره بازی مقابل اوستنده که بعد از 424 روز گل نزدن موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: ما همیشه در مسیر قرار داریم و سختی نیز همیشه در این مسیر وجود دارد. ما در آن زمان در رده دهم بودیم و نیاز به 3 امتیاز کامل داشتیم. آنها به ما فشار می آوردند تا گل بزنند اما ما فشار آنها را خنثی کردیم و در نهایت من موفق به گلزنی شدم. در این بازی اصلا به وضعیت خودم فکر نمی کردم و فقط می خواستم تیم موفق شود.

وی درباره ناکامی اش به همراه بروژ در فصل گذشته عنوان کرد: با خودم تصمیم گرفتم تا درباره اتفاقات فصل گذشته فکر نکنم و تمرکز من به بازی های این فصل است. تمام چیزی که الان فکر می کنم درباره شارلروا است که چطور بتوانم به تیمم کمک کنم. وظیفه من گلزنی است و لحظات سخت زیادی را گذراندم، همیشه به دنبال راه های حرفه ای برای موفقیت بودم. هر روز تمرین و تلاش می کنم و از توانایی های خودم آگاهم و هیچ شکی به آنها ندارم. اگر من شرایط خوب باشم می توانم هر کاری انجام دهم.

مهاجم ایرانی درباره کریم بلحسین، سرمربی شارلروا تصریح کرد: او مربی جوان و هوشمندی است. او با تمام توان کار می کند و ما در بازی ها کمک می کند. او در شارلروا به دنبال پیشرفت روز افزون است. این هدف تمام باشگاه است تا پیشرفت گام به گام داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی ایران افزود: همیشه شما تحت فشار هستید و من نیز همیشه آماده مواجه شدن با این فشارها هستم. در واقع من این فشارها را دوست دارم. شما نمی توانید این فشارها را کنار بگذارد و امری بد بدانید بلکه باید آنها را به کار بگیرید تا بهتر شوید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =