فروشگاه لوازم الکتریکی در لاله زار در آتش سوخت

میزان نوشت: یک فروشگاه لوازم الکتریکی واقع در خیابان لاله زار در آتش سوخت.

ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک فروشگاه لوازم برقی، زنگ ایستگاه ۱، ۴۶، ۳، ۴ و گروه نجات ۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات یک ۱، خودرو بالابر، تشک نجات و نیز خودرو حامل دستگاه تنفسی عازم خیابان لاله زار کرد.

امیر هاتفی، مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران با حضور در محل حادثه در این باره گفت: از داخل یک فروشگاه فروش لوازم یدکی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می‌کشید که با توجه به قرار گرفتن انبار مملو از جنس بر روی آن، احتمال می‌رفت که زبانه‌های آتش به آنجا سرایت کند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از تقسیم شدن به سه تیم، ضمن قطع برق و گاز محل حادثه مشغول عملیات شدند و تیم نجات با وارد شدن به داخل فروشگاه و جستجوی محل حادثه از عدم حضور محبوس شده اطمینان پیدا کردند و سپس به سایرآتش نشانان پیوستند.

هاتفی تصریح کرد: دو گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با رعایت نکات ایمنی با استفاده از لوله‌های آبدهی به یافتن کانون آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و تخلیه‌ی دود توسط فن فشار مخصوص مثبت و ایمن سازی محل حادثه، به عملیات خود پایان داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک به ایستگاه بازگشتند.

 علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =