تنها راه محبوب شدن کالدرون از زبان پیشکسوت پرسپولیس

علی انصاریان مدافع سابق تیم پرسپولیس امیدوار است تا وضعیت سرخپوشان زیر نظر گابریل کالدرون تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که خود را یک طرفدار دو آتشه این تیم معرفی می کند، در خصوص شرایط فعلی سرخپوشان گفت: پرسپولیس در بازی های گذشته شاید نسبتا خوب امتیازگیری کرده اما به اندازه کافی خوب و زیبا بازی نمی‌کند. این حقیقتی است که ما در ۱۰ دیدار ابتدایی فصل دیدیم. آنها فقط در مقابل شاهین خوب بودند که در آن دیدار شاهین بسیار ضعیف نشان داد و اصلا نمی توانست پرسپولیس را اذیت کند یا از این تیم امتیازی بگیرد اما در سایر دیدارها، تیمی را در میدان ندیدیم که بتوانند مدام حمله کند، توپ روی دروازه حریفان بیاورد، کنترل و مدیریت خوبی برای بازی داشته باشد و در گلزنی موفقیت های چشمگیر را رقم بزند. حداقل من این شرایط را از پرسپولیس ندیدم اما امیدوارم در ادامه لیگ وضعیت تغییر کند.

انصاریان اضافه کرد: پرسپولیس روز جمعه به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. دیداری که برای هر دو تیم حائز اهمیت است. نفت مسجدسلیمان تا به حال نباخته و پرسپولیس هم در آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی مقابل ماشین سازی مساوی کرده است. از این رو، پرسپولیس احتیاج دارد که حتما این بازی را ببرد. سرخپوشان اگر به پیروزی نرسند با مشکلات جدیدی مواجه خواهند شد. فکر می‌کنم تنها راه پرسپولیس برای تغییر شرایط این است که سرعت امتیازگیری خود را بالاتر ببرد. فقط در این صورت است که می‌توانند حمایت بیشتری از سوی هواداران خود داشته باشند.

انصاریان گفت: حس می کنم گابریل کالدرون برای رسیدن به مرز محبوبیت بیشتر و شرایط فوق العاده، زمان زیادی نیاز دارد و البته این موضوع بستگی به موفقیتش دارد. تنها راه محبوبیت این است که بتواند خود را از زیر سایه برانکو بیرون بیاورد. قطعاً اگر تعداد پیروزی‌های پرسپولیس با ارائه بازی های زیبا و تماشاگر پسند بیشتر شود، هواداران هم روی خوش به او نشان می‌دهند. به هر حال سرمربی گری در تیم بزرگی مثل پرسپولیس واقعا سخت است.

مدافع پیشین تیم پرسپولیس که سابقه حضور در استقلال را هم دارد در پایان گفت: کالدرون در این فصل کار دشواری دارد زیرا  هواداران انتظار قهرمانی دوباره از تیم را دارند. اگر او می‌خواهد محبوب شود و با خیال راحت به کار خود ادامه دهد باید تعداد پیروزی های بیشتری با ارائه بازی های زیباتر رقم بزند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =