اسدالله عسگراولادی که در انتخابات هفتمین دوره اتاق بازرگانی دو گروه انتخاباتی تشکیل داد و با افراد جدیدی قصد رقابت با دوستان قدیمی اش دارد صبح امروز در محل ردی گیری انتخابات حاضر شد و نام خود را در سرلیست 40 نامزد منتخب نوشت.

عسگراولادی که در لیست مشترک دو گروه انتخاباتی خود - حامیان تولید و صادرات و پیشگامان اقتصاد ایران-  تحت عنوان ائتلاف برتر نام هیچ یک از بزرگان اتاق بازرگانی و دوستان قدیمی خود از جمله علینقی خاموشی را نگنجانده است، در برگه رای خود نیز نام هیچ کدام از چهره های اتاق بازرگانی را ننوشت.

این در حالی است که پیگیری های خبرآنلاین از انتخابات اتاق بازرگانی وصنایع و معادن حاکی از این است که محمد نهاوندیان، رییس کنونی اتاق بازرگانی ایران و یحیی آل اسحاق، رییس اتاق بازرگانی تهران بیشترین رای فعالان بخش خصوصی را به خود اختصاص داده اند. از سوی دیگر برآورد های صورت گرفته بیانگر این موضوع است که اسدالله عسگر اولادی به دوره گذشته انتخابات رای کم تری کسب کرده است.

گفتنی است هنوز تا پایان ساعت رای گیری چند ساعتی باقی مانده است و باید منتظر ماند و سپس در رابطه با نتیجه نهایی آرا فعالان بخش خصوصی قضاوت کرد.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =