۵ نفر
۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
از مردم فقط انتظار رأی دادن نداشته باشیم

از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی تا به امروز هر انتخاباتی که برگزار شده است، مردم با حضورشان یک نکته مهم را به مسئولان و سران نظام یادآور شده اند و آن ایستادن پای نظام بوده است.

در واقع مردم با مشارکت حداکثری که در اکثر ادوار انتخابات داشتند همکاری خود را با ارزش های انقلاب و حفاظت از کلان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.  این حضور مردم مهر تاییدی بر مشروعیت و مقبولیت نظام و حکومت بوده است. 

این حضور و مشارکت در انتخابات خوشبختانه زیر سایه مشکلات و تنگناهایی که مردم داشتند نرفته است و مردم همیشه حاضر در صحنه بودند و مشکلات نیز به موازات آن با تدابیر رهبری پشت سر گذاشته شده است.

باید قدر این حضور را بدانیم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نمایندگان و دیگر مسئولان در راستای خواسته های مردم کار کنند و قدم بردارند. این روزها نیز که به انتخابات مجلس نزدیک می شویم مردم این توقع را دارند مشکلات اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می کنند به درستی مدیریت و حل شوند نه اینکه فقط از آنها انتظار رای دادن داشته باشیم.

وظیفه همه ما نمایندگان است که پای وعده هایمان به مردم بایستیم و تلاش کنیم انتظارات آنها را رفع کنیم تا مانعی برای حضورشان در انتخابات هم وجود نداشته باشند.

امیدواریم با تایید افراد شاخص و موفق، و با همکاری که هر سه قوا در رفع مشکلات مردم دارند، فضا برای یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری فراهم شود تا باردیگر تیر دشمنان در مایوس کردن مردم از حضور در پای صندوق رای به سنگ بخورد.

*نماینده شوش در مجلس دهم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =