عضو هیأت رسیدگی به غائله 25 بهمن گفت: براساس گزارش نهایی این هیأت، موسوی و کروبی مفسد فی الارض شناخته شده و قوه قضاییه باید هر چه سریعتر به محاکمه این افراد بپردازد.

جام جم آنلاین نوشت:

روح الله حسینیان نماینده تهران در مجلس با اشاره به تشکیل هیأت رسیدگی به غائله 25 بهمن با دستور علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی گفت: «هیأت مذکور مرکب از حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، علاءالدین برجرودی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علی شاهرخی رئیس کمیسیون قضایی، ابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و اینجانب به عنوان رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بود که هیأت مذکور کمیته ویژه ای را مامور رسیدگی به این غائله کرد».

وی افزود: «کمیته ویژه مجلس جلسات مکرری را برگزار کرد که در این جلسات، گزارشی را تهیه و این گزارش روز گذشته به هیأت تحویل داده شد».

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: «گزارش کمیته امروز در هیأت رسیدگی به غائله 25 بهمن طرح و به تایید نهایی رسید که با امضای اعضای هیأت، تحویل هیأت رئیسه مجلس شد».

حسینیان با بیان اینکه در این گزارش ریشه یابی در خصوص وقایع و نقشی که بیگانگان از جمله آمریکا و منافقین در غائله 25 بهمن داشتند به صورت مفصل انجام شده، گفت: «همچنین در این گزارش به زمینه سازی های مهدی کروبی و میرحسین موسوی برای اغتشاشات 25 بهمن داشتند، اشاره شده و از حمایت های آمریکا و ضدانقلابیون در این زمینه پرده برداشته شد».

وی با بیان اینکه هیأت مذکور در این گزارش چند پیشنهاد را مطرح کرده،گفت: «این پیشنهادها خطاب به قوه قضاییه، رسانه های مملکت و همچنین مجلس شورای اسلامی است و در این پیشنهادها ذکر شده که با توجه به اینکه میرحسین موسوی و مهدی کروبی به مقابله با نظام برخاستند، مفسد فی الارض شناخته شده و باید محاکمه و به سزای اعمال خود برسند».

چهره شاخص اصولگرایان در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر تصمیم گرفته شد که مهدی کروبی و میرحسین موسوی در منزل خود ، محدود شوند و ارتباط آنها نیز کم شود،گفت: «بعید است که میرحسین موسوی و کروبی ندانند که با آمریکا، منافقین، ضدانقلابیون داخلی و خارجی و همچنین با بهائیان در حال همکاری هستند».

حسینیان گفت:«‌به عنوان یک روحانی وظیفه دارم که به آنها نصیحت کنم حال که دنیای خود را خراب کردند بیش از این آخرت خود را خراب نکنند و پیش خدا بیش از این شرمنده نشوند».

/14111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 0
    پس رييس ومديراصلي فتنه چي!؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 0
    زود اعدامشان کنید
  • نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 0
    امیدوارم اعضای محترم مجلس کار قانون گذاری را تمام و کمال انجام داده باشند که حالا به قوه قضائیه راهنمایی و کمک می دن.
  • میرزا NO ۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 0
    کمیته قضایی در مجلس تشکیل میشه...خیلی جالبه ها...نه؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 1
    کسی بیطرف تر از حسینیان نبود؟؟!!!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اگر این موضوع محاربه را از لحاظ فقهی بررسی کنید برای فهم ودرک مطلب مفید است
  • پدر پسرش IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    0 1
    جالبه،آقايان به جاي قاضي و دادگاه نشسته اند و حكم صادر كرده اند.خب بروند اجرا هم بكنند و خلاص !‌
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    1 0
    نه بابا.................