بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مراغه در مرحله تملک اراضی

مهر نوشت: معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تسریع در ساخت بیمارستان ۳۵۰تختخوابی این شهرستان گفت: این طرح هم اکنون در مرحله تملک اراضی و واگذاری آن به دانشگده علوم پزشکی مراغه است.

حمید شکری روز شنبه در نشست بررسی مشکلات طرح های درمانی و بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مراغه افزود: مجوزها و تاییدیه های فنی لازم از سوی وزارت بهداشت برای زمین مورد نظر صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به توافقات انجام شده، زمین ۱۰ هکتاری پس از تملک اراضی از سوی شهرداری در ۲ هفته آینده در اختیار دانشکده علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به تخصیص ۲۰ درصدی بودجه مورد نیاز برای تکمیل فاز دوم بیمارستان سینای این شهرستان افزود: برای تخصیص بیشتر و مناسب تر بودجه، در روزهای آینده جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و نماینده این شهرستان در تهران انجام خواهد شد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با تملک زمین مورد نیاز بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، تخصیص ردیف بودجه ملی برای این طرح در کمیسیون تلفیق انجام می شود.

علی جلیلی افزود: با توجه به وقفه های به وجود آمده در طول سال های گذشته برای اجرای این طرح، تسریع در رفع مشکلات آن بیش از پیش ضروری است.

شهردار مراغه نیز  گفت: با توافق انجام شده زمین این بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی  پس از تملک و خریداری از بخش خصوصی، به صورت تهاتر زمین به این دانشکده واگذار می شود.

محمدرضا احمدی افزود: برای این منظور، زمین مورد نیاز براساس قیمت کارشناسی از مالکان قبلی آنان به صورت توافقی خریداری و تملک می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =